"The vow" - "awww....."

In seara asta am fost pentru prima oara in ultimii 10 ani la cinema. Stiu ca suna a "inapoiere", mai ales de cand moda asta cu filmele vazute la cinematograf care ne-a lovit tare dupa o perioada in care romanii preferau sa stea acasa in fata calculatorului sau a televizorului. Pur si simplu nu am avut timp uneori, alteori am gasit altceva mai frumos de facut. Am si planuit sa merg, sa merg, sa merg la cinema, dar mereu a intervenit ceva. Nu si in seara asta. De o saptamana incoace, toate prietenele mele m-au sfatuit sa vad "The vow" ( "Juramantul"). Toate miorlaiau visatoare cand isi aduceau aminte de filmul asta, ba chiar una dintre ele mi-a spus ca trebuie neaparat sa il iau pe Tibi cu mine, altfel nu merge.
Si am vazut "The vow", si chiar a fost de miorlait. Nu stiu daca sa ii spun comedie, film romantic sau comedie romantica; a fost exact genul de film pe care aleg eu sa il privesc intr-o dupa-amiaza. Povestea este simpla: el si ea sunt casatoriti de cativa ani, in urma unui accident ea isi pierde amintirile exact din perioada in care l-a cunoscut pe el. Urmarea este previzibila: el se chinuie s-o faca pe ea sa se reindragosteasca, sa isi aduca aminte de relatia lor. Si da, daca observati o asemanare intre "The Vow" si "50 first dates" eu nu va invinovatesc. Doar ca primul e mai...dragut. Nu va pot spune exact de ce, trebuie sa vedeti. Se lasa cu cateva lacrimi din partea femeilor, cu cap lasat pe umarul iubitului si cu un sentiment caldut dupa vizionare.
Deci recomand "The Vow". Dar...nu mergeti sa il vedeti la cinema. Adica, stiu, sunt parti bune. Personal, cel mai mult mi-au placut fetele din sala care au empatizat cu mine cand el a intrebat-o pe ea "Cum ar trebui un barbat sa ii spuna iubitei sale ca trebuie sa plece de langa ea?" ( ceva de genu' ). Reactii: "awww", sniff, sniff, tragem nasucul si oftam. M-au deranjat in schimb taranii care faceau zgomot. Nu ii inteleg: de ce platesti ca sa vezi un film daca nu ai de gand sa te uiti la el?! Nu stiu, voi merge din nou la cinema cu siguranta, dar nu atat de des. Prefer sa rontai ce vreau eu in timpul filmului ( altceva in afara de popcorn ), sa am posibilitatea de a adormi daca sunt epuizata sau nu imi place ce vad, de a pune pauza cand vreau sa merg la toaleta si, mai ales, sa pot sa imi rezerv dreptul de a plange cu vorbe cand un barbat nu stie cum sa ii spuna iubitei sale ca trebuie sa plece de langa ea :">.

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu