Semn ca vine sfarsitul lumii...

...pentru unii. Asta pentru ca reteaua Facebook a picat azi-dimineata.
Eu recunosc cu mana pe inima ca sunt addicted to Facebook. In fiecare dimineata cand imi aprind laptop-ul, site-ul asta e primul pe care intru ( urmat apoi de cel al facultatii mele, de blog si de yahoo ). Pentru ca simt nevoia sa ma pun la curent de la prima ora cu cine ce poze a mai postat, cu anumite stiri si cu zilele de nastere. Totusi, nu sunt atat de impatimita incat sa turbez daca nu am acces la Facebook. Foarte rar intru pe internet de pe telefon ca sa postez sau sa verific ceva.
Dar cum nu toata lumea e ca mine, probabil ca multi au disperat cand s-au apropiat entuziasmati de laptop in dimineata aceasta, cu o canuta de cafea in mana si probabil si cu o tigara si au vazut ca Facebook-ul nu vrea sa se incarce si pace. Acesta a fost motivul pentru care acest eveniment a devenit stire! Si la asa ceva nu ma asteptam: pica reteaua de socializare nr. 1 din lume pentru 5-10-30 de minute si incepe o isterie internationala. Eu sunt uimita. Sincer. Stiam ca multi sunt dependenti de acest site ( la randul meu si eu m-am declarat o fana infocata ), dar atat de tare incat sa se lase cu scrierea unei stiri si cu ipoteze conform carora gruparea Anonymous a atacat site-ul?! ( nu e exclus, dar totusi! ) Stau si ma gandesc cati s-ar arunca de pe pod daca intr-o buna zi Facebook nu ar mai functiona deloc...

Un comentariu :

  1. Cam multe semne apocaliptice la inceput de 2012. E ceva in neregula cu anul asta. :D
    De obicei accesez si eu facebook-ul la prima ora a diminetii, si-l mai verific din cand in cand de la munca, dar azi am uitat complet si am ratat marele moment. Oricum nu as intra in panica daca ar disparea de tot, nu pot spune ca sunt addicted. :P

    RăspundețiȘtergere