Despre prietenii care iti strica pozele

Va rog sa ma credeti ca Habiba a izbucnit literalmente in ras cand a vazut urmatoarea poza. Destul de grav pentru mine, intrucat scriam de zor la un referat pentru PR.
Da, stim cu totii cum e. Trebuie sa fie un om care sa nu se poata abtine din ras sau care trebuie sa se maimutareasca si sa strice o poza de grup. Nu spune nimeni ca nu ar fi funny ( mai ales cand peste ani regasesti poza respectiva si incepi sa ai tot felul de amintiri ), dar pe moment sigur te enervezi.
Si in timp ce eu si Habiba ne tavaleam pe jos de ras, ne aducem aminte instant ca si in grupul nostru de prietene exista o "stricatoare de poze", care este Suri. Din clasa a 8-a incoace, de cand eu si Habiba am inceput sa ne credem modele si sa ne pozam in disperare, de fiecare data cand am bagat-o pe sor-mea la mijloc, ea trebuia sa ne dea cu firma-n cap. Dupa atatia ani de poze mascarite si de strambaturi, razbunarea e dulce! Priviti poza de mai jos facuta exact pe 13 aprilie anul curent si observati crunta asemanare!

7 comentarii :

  1. Dar a ieșit cu ochii aproape închiși :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, dar sunt ai nostri. n`ar arata la fel si in aste poze de grup!:))

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) sa stii ca ai dreptate si pe mine ma enerveaza cand imi strica cineva pozele mai mult decat ii permit, o data si gata,apoi fa-ti poze funny cate vrei :P mi-a placut poza cu pisica :)) si a doua cu sweet revenge ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Funny rau asemanarea :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ha!!!!!!:)) A stricat feblete de super viitoare ex.poza. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Trebuie să mai și râdem când revedem peste ani pozele vechi. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. =)))))))))))))) am prea multa energie ca sa pot sta locului cateva secunde...

    RăspundețiȘtergere