"Probabil ca jumatate din muzica lumii este inspirata de femei"

Azi e ziua aia din an in care imi place sa petrec mai mult timp in fata oglinzii decat de obicei si sa ies pe strada privind numai inainte. Cu toate ca afara e cam rece pentru planurile mele vestimentare, sunt sigura ca o sa ma lovesc de domnisoare care au cam aceeasi stare de spirit. De fapt, am inceput deja ziua cu un sms de la fosta mea diriginta in care imi ura toata fericirea si iubirea din lume cu ocazia zilei de 8 martie. Si cu toate meritam asa ceva, indiferent daca e ziua noastra sau nu...



Azi e ziua aia din an cand ma gandesc la mami mai mult decat de obicei. Eu nu tin mortis sa beau, sa ies sau sa imi danseze barbatii in poala de 8 martie ( daca se intampla asa nu ar fi nici o nenorocire :)) ), pentru ca, recunosc, nu ma simt inca femeie cu drepturi depline, ca sa spun asa. Cu toate ca tati ma sarbatorea cu cate o revista cu Barbie sau dulciuri si cand aveam 5-6 anisori, 8 martie este pentru mine mai mult o zi care imi face placere in general, decat o zi care sa simt ca imi este dedicata. Si asta pentru ca amintirile mele legate de aceasta zi o au in centrul lor mai mult pe mami...E al treilea an cand nu este langa mine de 8 martie...Si ma oftic din cauza mai multor motive. Cand eram mai mica, cu greu strangeam bani ca sa pot sa ii iau mamei un buchet frumos de flori sau ceva simbolic cu ocazia Zilei Mamicilor. Puneam leu cu leu pana strangeam vreo 10-20 de lei ca sa ii iau ori un trandafir rosu, ori niste crizanteme "batute" de care ii plac ei. Acum, cand imi permit sa dau 100-200 lei sau chiar mai mult pe cadoul ei, ea nu este aici si trebuie sa ma limitez la o felicitare, la un sms, la cateva minute de discutii la telefon. Involutie relationala din cauza distantei si din cauza trecerii anilor...acum o inteleg de ce imi pastreaza prin dulapul ei toate chestiutele pe care i le-am daruit vreodata cu diferite ocazii: probabil stie ca o sa fim impreuna la ocazii de genu' din ce in ce mai rar...



Azi e ziua aia din an la care ma uit asaaa, cu un ochi. Pentru ca azi majoritatea barbatilor care ne-au ranit mai mult sau mai putin ( sau poate chiar deloc ) ne ureaza "la multi ani!", ne ureaza sa fiu iubite si fericite. Treaba asta e ca Valentine's Day: la fel cum o data pe an unii barbati isi aduc aminte sa isi faca fericite iubitele sau sotiile, asa si de 8 martie isi aduc ei aminte ca noi chiar suntem importante pentru ei. Adevarat, din moment ce "jumatate din muzica lumii este inspirata de femei", dupa cum spune Tudor Chirila si dupa cum arata multe persoane pe Facebook in dimineata asta.
La multi doamnelor, domnisoarelor si mamicilor! Sa va simtiti mereu frumoase, implinite, iubite si fericite, dar azi mai ales!

2 comentarii :

  1. Regret si eu ca nu o am aproape sa o rasfat asa cum merita insa ma voi revansa de ziua ei cand ii voi face o surpriza. Se va trezi, iar, cu mine la usa! :)))
    La multi ani mamicutei tale, la multi ani tie ciocolici.

    RăspundețiȘtergere
  2. "acum o inteleg de ce imi pastreaza prin dulapul ei toate chestiutele pe care i le-am daruit vreodata cu diferite ocazii: probabil stie ca o sa fim impreuna la ocazii de genu' din ce in ce mai rar...
    " m-am abtinut ce m-am abtinut, da acilea m-am dat pe brazda si am plans nite:)) pfffi, femeie, ce-mi facui tu mie!!

    la multi ani frumoaso!

    RăspundețiȘtergere