Unele au sani, altele au buze

Exista femei pe care Dumnezeu le-a inzestrat cu sani mari si frumosi. Si daca nu le-a inzestrat Dumnezeu, de ce sa fie ele mai prejos ca El si sa nu isi schimbe "cursul" cupelor de la sutien? Exista femei cu talii de viespe si funduri bombate, dupa care barbatii umbla ca hipnotizati. Spre norocul sau spre ghinionul meu, eu sunt mediocra la aceste aspecte: nu tu cupa D, nu tu pernute pe abdoment, nu tu fund de Jennifer Lopez. Dar nici in extrema cealalta nu sunt. In schimb, posed o trasatura fizica pe care nu am vazut-o pentru mult timp ca fiind un atuu. Nu mi se parea mie cine stie ce, cu toate ca multi si multe le admira: buzele. Naturale.
Am realizat exact astazi ca barbatii admira numai ce le arata femeile. Fluiera numai ce vrem noi sa fluiere. Daca purtam un decolteu adanc cu rolul evident de a ne lauda cu minunatiile de sani, normal ca barbatii la acest lucru vor reactiona. Daca le arati sanii, reactioneaza ca niste animale in calduri, pentru ca tu ca femeie asta vrei de fapt. Si te superi pe ei si spui ca toti sunt la fel ( adica nesimtiti ), cand de fapt tu nu esti departe.
Exact de 8 martie am primit un fel de cadou neasteptat. In timp ce stateam la coada la Spring ca sa imi ridic comanda, un tip imi tot dadea tarcoale. Frumusel, nimic de zis. Pentru ca isi luase deja ceea ce comandase, a dat sa plece. Si brusc, face stranga si se opreste langa mine: "Ai cele mai frumoase buze pe care le-am vazut in viata mea! Sincer, minunate. Stiu ca...aoleu, lasa, sunt penibil, sunt penal rau. Dar ai...sunt penal lasa". Si fastacindu-se s-a pierdut prin multime inainte ca eu sa imi dau seama ce mi s-a intamplat. Astazi, in timp ce usile metroului se deschisesera si eu asteptam cu ochii lipiti de somn sa coboare toata lumea, un barbat la vreo 30 de ani trece foarte aproape de mine si imi sopteste senzual, cat sa aud numai eu: "ai niste buze su-per-be!". Ma umfla rasul si ma asez pe scaun, in timp ce el ma admira de pe peron, ranjind si ridicand din sprancene la mine precum un motan.
Mi-au trebuit deci ani de zile ca sa realizez ca barbatii iau drept "sexy" ceea ce o femeia scoate mai mult in evidenta. Da, am fost complimentata intr-un mod mai mult sau mai putin dezgustator si pentru sani, dar am dat ochii peste cap stiind ca toate sunetele de admiratie sunt fake. Dar cand am pe mine blugi, pulover lung si doar o urma de machiaj pe fata si imi sunt admirate buzele si nu alte parti ale corpului, realizez ca noi femeile judecam extrem de gresit barbatii. Pentru ca uneori chiar nu e vina lor ca noi exageram. Daca nu ne-am mai scurta atata rochiile si nu ne-am mai adanci decolteurile, cu siguranta barbatii ne-ar spune ( la modul serios ) mai des ceea ce ne dorim cu ardoare sa auzim " Ce ochi frumosi ai...!".

2 comentarii :

  1. M-ai facut sa zambesc :) Si eu am primit complimente fata de ochii mei, ceea ce rar primesc ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. off....da, ai buze frumoase.

    RăspundețiȘtergere