You had a bad month...

Toata luna ianuarie mi-a rasunat in minte melodia "Bad day" a lui Daniel Powter. In fiecare dimineata, cand deschideam prima oara ochii vedeam un biletel motivational pe panoul Habibei mele: "wake up every morning with the thought that something wonderful is about to happen". Lasand la o parte faptul ca nici in viata de zi cu zi nu sunt o persoana excesiv de pozitiva si de optimista, cand citeam incurajarea aceea si apoi vedeam in ce data suntem, aveam impresia ca totul e o ironie nesimtita directionata exact catre mine...
Dar a trecut. A trecut ceea ce vroiam sa treaca inca de la inceput, inca de pe 1 ianuarie. Pot sa spun ca pentru mine de-abia de acum incepe anul, de-abia acum incep sa ma sperante si sa ma gandesc la ce lucruri minunate ma asteapta in perioada urmatoare ( dupa sesiune, evident ). Poate incepand de azi n-o sa mai fie atat de frig, poate nici cerul n-o sa mai fie gri, poate nici eu n-o sa mai fiu atat de suparata si usor de enervat, poate o sa fiu mai toleranta, poate o sa iau decizii mai bune si o sa fiu mai fericita, poate si lumea se va invarti altfel in jurul meu, poate o sa fiu mai usor de inteles, poate o sa fiu mai usor de iubit, poate nu voi mai fi atat de dificila. Pentru ca de-acum incolo nu mai am scuze: ianuarie nu mai e! Mi s-a luat un bolovan de pe bucatica de optimism din creierasul meu si inca unul de pe coltul de sufletel care imi genereaza starea de bine pe care o am in majoritatea timpului. S-a dus luna mea de depresie si ma rog ca urmatoarele sa fie cel putin cu iz de liniste, daca nu cu rafale de fericire. Norocul meu ca ianuarie e doar o data pe an...pentru ca sunt constienta ca pentru altii este ianuarie tot anul :).

11 comentarii :

  1. Ce incurajator suna :). Si norocul tau ca cele mai grele examene sunt in februarie... :p

    RăspundețiȘtergere
  2. aah, cred ca la mine, ianuarie e vreo juma' de an...dar, melodia lui Daniel Powter m-a facut sa imi doresc atat de mult un ceas cu radio, incat prietenii mi-au luat unul de craciun, si alarma mea de dimineata e magic fm :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Andreea, incerc si eu sa ma incurajez singura :)). Da, sunt norocoasa ca cele mai urate examene nu au fost in ianuarie, dar nici macar in februarie nu le vreau, pentru ca sunt grele si sunt unele dupa altele :| deja imi vine sa ma dau cu capul de pereti, pentru ca simt ca am intrat in criza de timp :(.

    RăspundețiȘtergere
  4. Adi-Elena, si mie imi e tare dor de perioada in care stateam acasa si aveam un ditamai radioul. Ascultam Kiss Fm, Radio Zu in fiecare dimineata cand ma trezeam sa merg la liceu, de fiecare data cand vroiam sa ma relaxez, sa aflu ceva sau pur si simplu sa mai ascult si alte melodii. I miss it :(.

    RăspundețiȘtergere
  5. Inteleg, inteleg... si la mine e la fel. Keep calm and carry on. Am trecut de ICRM si Imagologie anul trecut, deci se poate. Doar n-o sa ne puna bete in roate astealalte. :)) Spor la invatat!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai dreptate, şi pentru mine luna ianuarie a fost o lună de pregătire... acum începe adevărata viaţă. Sper. Şi aştept şi primăvara...

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine ca s-a duuusss!! Nici mie nu-mi place luna ianuarie,desi cea de anul asta a fost buna pentru mine. :"> Dar totusi...hai cu primavaraaaa!! :x

    RăspundețiȘtergere
  8. Paula, pana la primavara, eu astept deocamdata doar temperaturi mai prietenoase :( nu mai astept cu sufletul la gura 1 martie, pentru ca anul trecut pe vremea aia ningea cu ditamai fulgii :)).

    RăspundețiȘtergere
  9. Delia, tu nu te plange! In afara de plimbarile cu salvarea pe care eu, Habiba si Alina le-am platit emotional, tu ai inceput anul chiar in forta! :>

    RăspundețiȘtergere
  10. Urata luna, urata rau rau rau. Mi-a stat inima de 2 ori - la figurat, am facut o plimbare cu nino nino.. mi-a fost si mie rau, uraaata!! Bine ca s-a dus. :D

    RăspundețiȘtergere