2 Zece Band

De cand cu muzica asta super comerciala, nu pot sa mai spun ca sunt fana unui singur artist. De cand cu trecerea varstei in care eram innebunita dupa o singura trupa sau un singur cantaret, am uitat ce inseamna postere pe pereti si tricouri imprimate. Pot spune ca de vreo 2 ani incoace trec printr-un soi de criza de « identitate melomana ». In sensul ca nu prea mai ascult acum ce ascultam in adolescenta sau am uitat de multe melodii pe care topaiam cand eram fericita sau plangeam cu vorbe cand sufeream. Acum mi-e mai la indemana sa ascult... « comercialitati ». Nu numai asa ceva, bineinteles, am si muzica mea de suflet, dar aparent mi s-au cam injumatatit sentimentele, pentru ca multe melodii care faceau parte din mine au ramase pierdute undeva in calculatorul vechi sau in paginile vechiului blog.
Aseara am fost la un concert 2 Zece Band. O prietena de-a mea este solista trupei. Ma tot ruga sa ma duc sa o vad, dar pentru ca am fost ocupata ba cu munca, ba cu sesiunea, am amanat vreo 3 luni momentul. Zilele trecute mi-am zis ca nu mai merge asa, ca oricum trebuie sa ies sa ma distrez si, pentru ca stiam ca Sandra are voce inca de pe vremea cand imi canta pe strada sau cand ii rasuna glasciorul prin amfiteatrele facultatii, am aruncat ideea catorva prietene : «  Bai, Sandra canta in 2 Zece Band, trupa de cover-uri. Mergem sa o vedem si noi joi seara? ». Normal ca da.


Si stiam ca Sandra canta foarte bine ( nu ma intereseaza ca mi se plange ca a fost sub ton la nu stiu ce melodie ), dar am fost uimita sa aud intreaga trupa. Al doilea solist, Andrei, rupe microfonul si scena ! Si partea instrumentala este pe masura vocilor solistilor. A fost extraordinar de benefic pentru mine sa merg sa ii vad din doua motive mari si late. Primul ar fi acela ca au niste melodii atat de pline de energie, incat mi-a fost efectiv greu sa nu ma ridic de pe canapea ( chiar daca initial nu planuiam asta ). Evident ca partea de dans a fost insotita de partea de zbierete ( nu am pic de voce ) ; si m-am simtit foarte bine ! Pentru ca de obicei cand aud o melodie care imi place, cant vreo 2 versuri in soapta, apoi glasul imi piere usor pentru ca, citand din profu’ de semiotica, sunt regina afonilor din punctul asta de vedere. In al doilea rand, am redescoperit niste melodii pe care se cam pusese praful pentru mine. Am ascultat pe rand Tina Turner, Duffy, Kings of Leon,  Coldplay, Zucherro, Elvis Presley, James Brown siiiiii….Michel Telo – Ai se eu te pego ( pe care nu ma credeam in stare sa dansez ).
In concluzie, da, v-ati prins, asta este un articol care vrea sa promoveze trupa 2 Zece Band. Dar pentru ca stiti ca nu fac prea des reclama unui lucru sau unei persoane, ar trebui sa ma credeti pe cuvant! Cautati pe Facebook 2 Zece Band, dati Like si vedeti cand au urmatorul concert ( de obicei au prin regie sau prin centrul vechi ). Nu cred ca prinde rau nimanui niste muzica buna cantata live de 2 voci foarte bune. Doar daca nu vreti sa topaiti cu mainile in sus, sa cantati alaturi de trupa sau sa aplaudati cat va tin palmutele ! :D 


0 comentarii :

Trimiteți un comentariu