What happens in Militari, stays in Militari

Eu le numesc "lucruri de bucatarie". Pentru ca atunci cand mergi la un restaurant te intereseaza sa fii servit cat mai bine, mancarea sa fie cat mai aspectuasa si mai delicioasa, vinul cat mai savuros si plata cat de cat decenta. Putin iti pasa ca bucatarul a ars prima bucata de carne, ca ospatarul s-a certat cu seful din cauza ta sau ca femeia care spala vasele trebuie sa stea peste program ca sa iti spele tie vasele. Doar de-asta mergi la restaurant: ca sa te relaxezi, ca sa nu te stresezi, ca sa vezi doar partea frumoasa, ca sa nu iti pese ce si cum.
Aseara am fost la coafor si cand am ajuns acasa am vrut sa ma vopsesc. De obicei ma ajuta mama sau Suri, singura sunt cam neindemanatica. Profit ca prietenul meu e prin zona si il rog sa ma dea cu creme ca sa nu ma mazgalesc, sa imi amestece vopseaua, sa imi spuna ce locuri am ratat, sa ma ajute sa ma spal pe cap...cu alte cuvinte, "lucruri de bucatarie". El ar fi trebuit in mod normal sa vada doar produsul finit a doua zi: par tuns, vopsit si aranjat. Din pacate, a trebuit sa vada si cum se face totul. Nu stiu daca a fost incantat, dar nici nu a refuzat. Poate curiozitatea l-a impins sa vada cum se face. Sau poate faptul ca ma iubeste si vroia sa ma ajute. Sau poate mania pentru detalii l-a determinat sa fie sigur ca o sa imi iasa totul perfect. Nu mai conteaza. Ideea e ca mai sunt si clienti care, dupa ce comanda, vor sa vada la cate grade va sta carnea lor in cuptor sau cat de bine sunt spalate farfuriile in care ei vor manca. Din curiozitate sau din orice alt motiv. Uneori e bine sa le deschidem usa de la bucatarie ca sa vada ce se intampla acolo, alteori e mai bine sa ii rugam sa astepte la masa si sa ii permita bucatarului sef sa ii surprinda :).

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu