Joia orientala

De aproape o ora stau pe langa geamul din bucatarie si dau timid din fund. De pe undeva de printre blocuri se aud ritmuri orientale care ma ridica de pe scaun! Asta pentru ca nu e vorba de manele si nici de melodii date la maxim, ci de percutie! Cineva, in cartierul asta, se afla in posesia unor mici tobe ( cred! ) si imi incanta mie urechiusele si sufletelul cu ritmuri arabesti!
Am spus-o de mai multe ori si o spun si acum: imi doresc sa vizitez Marocul din toata inimioara mea! Da, in mare parte meritul se datoreaza telenovelei "Clona", pe care am vazut-o de fiecare data cand am avut ocazia. Lasand povestea la o parte ( care acum 10 ani chiar era ceva! ), m-au fascinat la culme obiceiurile arabesti. Stiu ca barbatii de acolo se poarta mizerabil cu femeile, dar nu puteam sa raman indiferenta la mancarurile lor, la dansuri, la melodii, la haine, la bijuterii, la traditii etc. Poate asta a fost si unul dintre motivele pentru care am acceptat sa lucrez o perioada pentru Amira, dansatoare orientala. Poate asta e si motivul pentru care am pus laptop-ul pe pervaz si scriu in timp ce inca dau din fund pe ritmurile de afara. Sa aprind oare si un betisor parfumat? Parca mi-ar face joia si mai frumoasa...!







9 comentarii :

  1. am fost ceruta in casatorie de un marocan:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place articolul ... sa stii ca si eu ma abtin greu sa nu dansez ( bine nu chiar dansat, nu de alta dar nu prea am talent ) pe ritmul oriental, in special pe melodiile din Clona :P Chiar 10 ani au trecut de cand a fost difuzata Clona si la noi ? Atunci e wow, cati ani au trecut :P

    RăspundețiȘtergere
  3. daca ai stii cat de murdarii sunt arabii nu cred ca tiai mai dorii sa ii cunostii

    RăspundețiȘtergere
  4. Giulia, Marocul e una, marocanul e alta! Sper ca n-ai acceptat, nici macar in gluma! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Roxana, cam 10 ani cred ca au trecut :-? eu doar ce intrasem in clasa a 5-a cand ma uitam impreuna cu mama la "Clona"...cred ca nici 11 ani nu implinisem.Da, e greu de crezut ca timpul trece atat de repede...:-<

    RăspundețiȘtergere
  6. Red apple, am idee cum sunt arabii...tocmai din acest motiv vreau doar sa le fac o vizita scurta si sa le vad doar partile frumoase. Stiu ca e urat din partea mea sa nu vreau sa cunosc tot ce tine de ei, dar prefer sa nu ma ingrozesc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Creve, intr-adevar :D as da o tura si pe acolo daca as avea ocazia ( prin "ocazie" ma refer la bani, timp, bani, pe cineva care sa vina cu mine, bani...).

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, si eu am fost fascinata de obiceiurile lor. Cum trateaza femeile e una, dar cultura ma innebuneste. Tot imi promit de vrei 3 ani ca am sa vizitez Marocul.

    RăspundețiȘtergere