Friends with benefits but without any strings attached

Nu trebuie sa fii un geniu ca sa iti dai seama ca noul "Friends with benefits" seamana ingrozitor de mult cu "No strings attached". Pe primul l-am vazut de-abia aseara, dar inca de cand ii citisem descrierea parca am avut un deja vu. Cu mici modificari insa.
Cred ca "Friends with benefits" este mai bun. Parerea mea. In primul rand, povestea mi se pare mai credibila, pentru ca fata e cea care se indragosteste prima si incepe sa sufere sau, asa cum spunea personajul Dylan ( Justin Timberlake ), vrea sa fie tinuta in brate dupa o partida de sex. "No strings attached" e cam greu de inghitit...adica da, Ashton Kutcher este un dulce si, ca fata, dupa ce vezi un film de genul, incepi sa te rogi ca prietenul tau sa iti aduca ciocolata si un CD cu muzica special pentru zilele acelea in care esti...indispusa. Dar sa fim seriosi, nu prea se intampla asta. In plus, lasand actiunea deoparte, schimbul de replici din "Friends with benefits" a fost genial: umor, inteligenta, aciditate, dragalasenie. Da, un pic cam previzibil finalul si nu pot spune ca a fost vreun moment in care sa ma tina in cea mai mica tensiune, dar am bagat la cap cateva citate. Concluzie: vedeti ambele filme si faceti o comparatie. Eu recomand "Friends with benefits". :D

8 comentarii :

  1. Seamana teribil doar ca FWB e mai fain. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mi-a placut deloc "No strings attached", ba chiar am regretat ca m-am uitat. "Friends with benefits" are un maaare plus.Nu regret ca l-am vazut, chiar daca este vorba despre acelasi subiect vazut din alt unghi. Si-n plus, Justin mi se pare ca se potriveste mai bine cu Mila, decat Ashton cu Natalie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Film cu 2 actrite bune rau! :))

    Interesant ca au fost puse si-n Lebada mov....pardon neagara. Stia producatoru ce stia :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Le-am văzut şi tot „Friends with benefits” mi s-a părut mai bun. Mult mai credibil şi mai amuzant, cu un final previzibil, într-adevăr, dar pentru o comedie romantică a fost acceptabil. În schimb, „No strings attached” nu a fost deloc convingător, iar cuplul format din Natalie şi Ashton... pur şi simplu nu transmitea nimic. Şi "Love and other drugs" ar intra în această categorie, povestea e cam aceeaşi numai că e puţin mai dramatică.

    RăspundețiȘtergere
  5. Addicted, probabil producatorii au experimentat ideea pe "No strings attached" :)). Cand a fost vorba de "Friends with benefits", au stiu deja ce e de corectat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ana, si eu cred ca Justin si Mila Kunis sunt mai potriviti. Sunt un cuplu mai realist si parca sunt si mai simpatici impreuna:d.

    RăspundețiȘtergere
  7. Amaya, in legatura cu ce spuneai tu...nu stiu de ce, dar toate comediile romantice care au aparut in ultima vreme imi dau o senzatie serioasa de deja vu. Si nu stiu cat de bine este asta...Pentru ca nici macar nu ma uit atat de des la filme.

    RăspundețiȘtergere