Pumni in bot de la clienti

Dupa teste si pregatiri seculare ce au durat aproape o luna, iata-ma in sfarsit la casca discutand cu clientii Romtelecom. Training-ul deja devenise o rutina obositoare, asa ca aceasta evolutie mi-a prins bine...chiar daca ii voi simti efectele mai incolo, cand voi fi mai stapana pe ceea ce am de facut.
Inevitabil mi-a tremurat vocea la primul apel. Am inceput cu dreptul, dar am terminat cu stangul la patrat. Compania are sute de mii de clienti, asa ca nu imi fac griji ca voi intalni doua persoane la fel. Unii sunt mai deschisi, mai educati si mai linistiti, altii sunt nervosi si impulsivi. Nu-mi va fi mare mirarea daca voi primi amenintari de dat in judecata sau solicitari de numar personal de telefon, in caz ca cei cu care am vorbit au probleme. Ma voi obisnui sa trec peste toate si sa ma adaptez la nivelul de comunicare al fiecarui client. Asta pentru ca spuneam acum cateva luni ca practica in facultate este foarte importanta. Si acest job mi se pare foarte adecvat. Unde in alta parte sa inveti mai bine sa discuti cu clientii, daca nu intr-un departament de vanzari dintr-un call center? O sa merg cat de departe voi putea, cu riscul de a primi "pumni in bot" de la clienti precum doamna din apelul postat mai jos. :))


Apel Romtelecom - Call Center



2 comentarii :

  1. Cheia reusitei consta in atitudine: in cazul in care nu se comporta frumos, informeaza-i ca ai acces la convorbirile lor; 90% din barbati si femei nu vor mai spune nimic de frica amantilor/amantelor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări pentru job și baftă pe mai departe :P

    RăspundețiȘtergere