Atarnand de un colt de strada....

Contrar opiniei unora ca ideile cele mai bune iti vin la toaleta, mie imi vin in timp ce urmaresc un film, ascult o anumita melodie sau citesc o revista. In situatia de fata, ma aflam pe tren catre casa si rasfoiam Cosmopolitanul de luna octombrie...si in urma citirii unui articol, raman putin cu privirea fixa pe baietelul blondin din fata mea: de data asta nu aveam idei, ci doar amintiri si ganduri.
Au fost perioade in care eu si Habiba eram mai mult sau mai putin fericite. Nu am trait niciodata cu presiunea ca suntem singure. In schimb, dupa multe relatii esuate, ne-am permis sa visam ca The Right Guy va aparea la coltul strazii, asa, din senin, fara ca noi sa ne mai batem capul. Poate chiar am ratat cativa baieti deosebiti doar pentru ca i-am intalnit in alte locuri si circumstante...Imi treceau toate astea prin cap pentru ca Diana-Florina Cosmin a scris un articol al naibii de bun despre un prieten de-al ei, mereu ocupat cu orice in afara de a cauta persoana potrivita, intrucat astepta sa apara ea de una singura. Si chiar si atunci cand soarta a dat semne orbitoare, el a preferat sa stea deoparte, chiar daca lumina destinului ii convenea...
Exact la asta ma gandeam eu acum la final de septembrie. Daca are rost sa ne zbatem si sa cautam in toate partile acea persoana speciala sau sa asteptam sa apara ea de undeva... La coltul strazii sunt sanse mici sa fie, dar eu am dat de prietenul meu intr-un fast food. Nici cal alb nu cred ca mai are cineva in ziua de azi, dar prietenul meu statea tolanit pe un scaun, inconjurat de fumul de tigara caracteristic lui pe vremea aceea. Stralucirea situatiei de atunci nu era tocmai de 18 karate, dar flerul meu a fost. Si nici macar nu am cautat, pur si simplu s-a intamplat sa fiu in toane relativ bune si sa spun "da!". Ma intrebam unde as fi fost acum daca as fi spus "nu!" si as preferat sa mai caut sau sa mai astept..."Daca marea iubire te-ar opri in mijlocul strazii, i-ai mai da voie sa plece vreodata? Sau, mai curand, i-ai face o poza ca sa-ti aduci aminte exact de momentul in care s-a dus?".

5 comentarii :

  1. Mie-mi statea sub nas A. si abia dupa mai bine de un an l-am " simtit ". :)
    A picat fix in momentul in care am incetat sa caut!

    RăspundețiȘtergere
  2. N-ai fi lasat la un link la articolul tipei. Uf! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Addicted, la mine a picat fix intr-o perioada in care numai la relatii nu ma gandeam! Eram prea busy cu facultatea si cu acomodarea in Bucuresti :"> .

    RăspundețiȘtergere
  4. Dacă marea iubire m-ar opri în mijlocul străzii? Aș lua-o de mânuță să nu o calce mașina și am discuta abia apoi :P Păi să știi că lucrurile astea se întâmplă când nu le programezi. Când le programezi îți programezi eșecurile :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa stii ca asa e. La mine a picat exact cand am zis ca "gata, nici sa ma traga de maneca nu mai vreau". Si exact tipul caruia i`am zis asta, se intampla sa`mi fie acum aproape si sa`mi vegheze noptile. Nu stiu cum, dar mereu apare cand nu ne asteptam.

    RăspundețiȘtergere