Change is good

In urma cu un an si jumatate, sustineam sus, dar miorlait in primul articol de pe acest nou blog ca nu imi plac inceputurile fortate. Am ramas la aceeasi opinie.
Eu nu regret ca traiesc cu frana de mana trasa in unele aspecte ale vietii mele. Intr-un fel sau altul imi place monotonia mea de zi cu zi, si chiar si atunci cand simt nevoia sa ies din ea, se cere macar o scurta planificare a escapadei mele. Pentru ca nu prea imi plac schimbarile bruste, nu am incredere intotdeauna in nou decat daca psihicul si sufletelul meu cer o inovatie, ceva ale carei fraie sa le pot tine asa cum vreau eu.
Asa se face ca o persoana ca mine este oarecum reticenta la a-si schimba telefonul atunci cand acesta nu mai merge de nici o culoare sau la a cumpara un alt laptop atunci cand cel vechi arata de parca s-ar prabusi la primul buzz primit pe mess. Nu sunt o persoana inchisa la minte si nici vreo incuiata, dar asta nu inseamna ca pe acolo pe undeva nu am o cheie bine fixata in broasca. A durat ceva pana cand m-am decis sa ma "descui" putin si sa accept in urma cu 3 ani un alt telefon nou in locul unuia care nici macar nu mai era telefon (tastele nu mai erau toate functionale, microfonul mergea in suturi si display-ul afisa sms-urile dupa prorpiul chef). Mi-a trebuit ceva deschidere si acum o jumatate de an cand am acceptat telefoanele cu touch screen, renuntand la siguranta pe care o avea atunci cand tineam in mana un telefon cu butoane. Dar m-am autodepasit de curand cand am constientizat ca laptop-ul meu mai are putin si isi da ultima suflare si am luat decizia de a-mi achizitiona altul nou nout.





De acest DELL pe care indubitabil 99,9% dintre cititorii mei il vor considera bun de aruncat la gunoi ma leaga multe amintiri placute. L-am cumparat la mana a doua cu cateva milioane in septembrie 2010 cand m-am mutat in Bucuresti. Am scris de pe el ultimele mele ganduri de liceeana, primele emotii de studenta, mutarea in capitala, spaima pe care am tras-o in primele ore de independenta bucuresteana atunci cand am inundat cateva etaje, primii fluturasi simtiti dupa multa vreme etc. Intelegeti voi. Cu toate ca laptop-ul asta prapadit nu are unele taste si se mai tine intr-o singura balama, eu l-am iubit si inca imi e greu sa ma despart de el, cu toate ca acum am in brate un Sony Vaio de toata frumusetea. Insa stiu si ca va veni o vreme cand ma voi atasa atat de tare de acest nou laptop, incat voi refuza cu vehementa unul mult mai performant...



Sunt constienta ca schimbarea este buna uneori, te face sa treci la alte etape. Schimbarea este si mai productiva atunci cand imprejurimile nu te forteaza si ai suficient timp sa respiri si sa te gandesti inainte sa faci un nou pas. Nu, nu imi plac inceputurile fortate de altii sau de orice imprejurimi, ci doar cele fortate de mine, pentru ca doar eu stiu cand si pana unde pot intinde coarda cu mine insumi.

6 comentarii :

  1. Decat sa cumperi un Vaio, mai bine aruncai banii la gunoi. Don't wanna rain on your parade... dar nu-s cele mai stralucite laptopuri. Vorbesc din experienta, din pacate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt foarte multumita. Pentru ce imi trebuie mie (ascultat muzica, redactat documente, uitat la filme, stat pe net) este perfect. Ah da, si sa fie dragut. Chiar am vrut sa arate bine, avand in vedere harbul meu de Dell. Nu stiu de ce ai tu nevoie, dar eu nu cer prea mult de la el. Tocmai pentru ca am stat sa ascult pareri gen "vaio e super!"sau "vaio e mizerabil" am asteptat 4 luni sa imi cumpar un laptop. Si cred ca a fost o alegere potrivita pentru mine,pentru altii nu garantez. Daca ar fi sa intru din nou in magazin, tot la un Vaio m-as opri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Să îl stăpâneşti sănătoasă.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa te tina cat mai mult, sa te bucuri de el, sa spui povesti cat mai frumoase cu ajutorul lui, sa iti fie un confident de nadejde :)
    De curand am trecut si eu prin perioada asta de alegeri, intre ce e bun si ce imi place, asa ca te inteleg perfect.
    In final, am combinat utilul cu placutul si acum mi-e drag de nu mai pot noul laptop. Eu mi-am luat un dell :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu sunt de parere ca Vaio e inferior altor firme, pentru ca stiu ce probleme am avut cu al meu. In afara de faptul ca era groaznic de lent in comparatie cu vechiul meu laptop, dupa 5 luni s-a stricat coolerul- fara sa-l fi lovit- iar dupa fix 6 luni s-a defectat display-ul. Din pacate, service-ul nu a cooperat (mi l-au trimis inapoi intact), asa incat a trebuit sa uit ce am facut cu 500€.
    Sper din suflet sa nu ai probleme cu noul tau laptop, care, intr-adevar, arata bine. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim, iti dai seama ca si eu as fi preferat spre exemplu McBook Air, dar mna, fiecare dupa buget :)). Stiu ca Sony nu debordeaza calitate, dar asta e, sper sa nu am probleme de genul cu laptopul, eu chiar imi doresc sa ma tina vreo 2-3 ani.

    RăspundețiȘtergere