Cele cateva suflete pereche ale unui om

Am ignorat cateva saptamani bune treaba asta care a aparut pe Vplay.ro, dar intr-un final nu am mai rezistat, pentru ca pur si simplu am trecut astazi prin cateva ore pline de nervi si mi s-a pus pata pe prostia de mai jos. Va spun sincer ca de fiecare data cand am citit intrebarea "Tu ti-ai gasit sufletul pereche?" si variantele sale de raspuns, am picat pe ganduri la modul cel mai serios. Inteleg oamenii care au raspuns cu "da", unii dintre noi chiar pot declara cu mana pe inima ca sunt fericiti si siguri de jumatatile lor. Aceeasi intelegere o am si pentru cei care au spus "nu", ca doar nu toata lumea este atat de norocoasa. Nu ii cred pe cei care au declarat "nu, nu am nevoie", pentru ca sunt sigura ca aceia care se bat cu pumnul in piept ca le place burlacia adorm in fiecare seara tragandu-si nasul si strangand perna in brate, visand sa adoarma nas in nas cu cineva. Exista totusi si oameni de genul. Sunt toleranta si fata de cei care sunt nehotarati si care ezita raspunzand la intrebare cu un "poateee..." nedumerit si scarpinandu-se in crestetul capului. Adica, nu stii niciodata daca te-a lovit sau nu iubirea vietii tale. Dar jur ca nu inteleg varianta "da, de cateva ori". Nu e un singur suflet pereche?! The one and the only?! La bine si la rau?! Pana ce moartea ne va desparti?! Pai daca ti-ai gasit sufletul pereche de cateva ori inseamna ca nu a fost ce trebuie. Serios, chiar nu inteleg, mi se pare stupid ca la intrebarea de mai jos sa iti raspunda cineva cu "da, de cateva ori". Cum vine asta? E ca treaba aia cu "sunt putin insarcinata"? Putin?! De cateva ori?!


0 comentarii :

Trimiteți un comentariu