Ma dau in vant dupa...prajturi

Sunt mare amatoare de targuri. Spre disperarea iubitului (cel mai des) sau a tatalui (care din cauza faptului ca ma vede rar indura), as putea sa ma invart intr-un targ cu brizbrizuri si nimicuri ore intregi. Pot sa jur ca uitatul, admiratul si cantaritul din priviri al produselor stau scrise in codul genetic al fiecarei femei. Nu ne putem impotrivi propriei naturi, nu?

Insa pentru targurile de dulciuri am o pasiune aparte. Cred ca mi se trage de acum 2 ani si ceva de cand am venit in Bucuresti, innebunita sa nu scap nici un eveniment pe placul meu. Asa se face ca in primele trei saptamani petrecute in capitala in calitate de studenta am ochit Chocofest, un targ care, dupa cum ii spune minunatul nume, reunea multe ciocolaterii si multi "ciocofili". Spre dezamgirea mea, de ceva timp incoace i-am cam pierdut urma. Insa, parca cineva mi-a citit disperarea din privire si din stomac, asa ca atunci cand am auzit de Sweetfest, targ cu tot felul de dulciuri si bunataturi zaharoase, nu puteam sa nu semnez condica de prezenta.

In decembrie, cu putin inainte de Craciun, topaiam diafan catre Hanul lui Manuc, locul unde avea loc evenimentul, tarandu-mi iubitul conformat deja dupa mine. Nebunia a fost mare: cupcakes, muffins, prajiturele de casa, prajiturele superbe pe care nu iti venea sa le mananci, ceaiuri, cafele si alte bunatati. Selectia a fost riguroasa si oarecum costisitoare, dar s-a meritat. N-am putut lipsi nici de la targul Sweetfest organizat weekendul acesta cu ocazia Zilei Indragostitilor. Ce-i drept, am reusit sa imi controlez mai bine pasiunea bolnava pentru cupcakes (ma gandeam serios acum o luna sau doua sa imi schimb nickname-ul din Chocolate follie in Cupcakes follie; a fost insa doar o pasa). All in all, aviz tuturor amatorilor de dulce: nu stiu cand va avea loc urmatorul targ, dar nu-l ratati! Aveti ce vedea si, mai presus de toate, aveti cu ce va desfata papilele gustative si toate cotloane neconsolate ale sufletelului.

Mai multe detalii despre targ aici .








Un comentariu :

  1. Știi care e partea proastă când vezi atâtea dulciuri în jurul tău? Că nu știi de care să îți cumperi și s-ar putea să nu îți cumperi mai niciunele, dorindu-le pe toate :)))

    RăspundețiȘtergere