Intrebarea anului 2011

A inceput cosmarul. E ceva ce stiam ca va veni ( ma avertizase si Delia acum ceva timp, ea deja trece prin asta ), doar ca m-a luat prin invaluire aseara si m-a facut sa raman cu piftia in gat. Verisoara mea de doar 10 ani ma admira ( so cute! ), se minuneaza de varsta mea si vrea sa fie ca mine ( so cute! ) si ma intreaba cand o sa fac un bebe ( so horror! ).
- Pai nu crezi ca ar trebui sa il faci?! Ai 20, mergi pe 21!
Si cateva rude de langa noi asteptau zambitoare raspunsul.


8 comentarii :

  1. E doar inceputul ;) Noi am trecut de stadiul asta si del stadiul stresant"pe cand nunta?". Ajungi sa nu te mai minunezi de intrebari si curiozitate si sa nu te mai intereseze... Totii pasii se fac cand simte cuplul,nu cand CRED cei din jur ca "a venit timpul sa..."!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu si viitorul meu sot ne vom pregati intens pentru bebe, dupa cununie, in anul care vine :P :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Addicted, asta e clar! doar in relatia asta suntem doar noi 2, ne casatorim intre noi, nu cu neamurile fiecaruia si cu asteptarile rudelor :)).

    RăspundețiȘtergere
  4. Roxi, felicitaaaari! :* nu imi vine sa cred ca deja te mariti! Esti prima dintre cunostiintele mele care are aproximativ varsta mea si care se casatoreste...Asta incepe sa-mi dea de gandit.. :)).

    RăspundețiȘtergere
  5. Dragos, as fi putut sa fiu foarte sincera si sa-i spun ca mai dureaza muuuult pana o sa fac eu bebe :)). Dar i-am explicat verisoarei mele ca o sa ma gandesc la un copil atunci cand va fi momentul. Sigur, mi-ar placea sa il am pe la 25 de ani, dar daca va fi un pic mai devreme sau mai tarziu, nu va fi nici o problema. Chiar si asa, nu ma grabesc sub nici o forma! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu i-ai mai răspuns copilei :)) Urât :))

    RăspundețiȘtergere