Cum m-am indragostit de Ciate

Cum s-a intamplat asta? Nici nu trebuie sa intrebati, doar privind pozele de mai jos cred ca va puteti da seama instant. Dar sa detaliez.
Ma intreba o cunostiinta daca in articolul trecut am facut reclama la Fares sau daca particip la un concurs care tine de blogosfera. Raspuns clar: nu. Nu pot sa scriu despre un subiect care mi se impune, asta e si unul dintre motivele pentru care nu am vrut sa devin jurnalista. Recomandarile mele vin din inimioara si daca le astern online inseamna ca intr-adevar unele produse m-au dat pe spate.
Cam asa se face ca mi-a picat in manuta o oja de la Ciate. Stiu ca n-ati auzit, si eu am dat recent peste acest brand britanic...de lux. Dragoste la prima vedere! Eu chiar am o problema majora cu manichiura, care nu rezista impecabila nici 2 zile, din cauza ca spal vase, haine sau ca frec baia. M-am mirat cand am vazut cat de rezistenta e oja de la Ciate. Asa ca n-am putut sa nu dau un click pe Google si pe Facebook ca sa aflu mai multe. Si Doamne, ce nuante! Si ce design! Recunosc, si ambalajul m-a atras enorm. Imi place fundita, care este si simbolul Ciate, din cate am inteles. Ma gandesc ca nu sunt singura careia ii fug ochii si dupa culori, cutie & stuff.
In mod evident, brandul este nou in Romania, dar am observat ca prin Europa a facut furori. Ma astept sa detroneze alte mari nume si sa il vad cat mai des prin Cosmopolitan, pentru ca, in afara de nuantele clasice, vin cu niste nuante unice, care chiar cred ca vor prinde. Nu stiu exact prin ce saloane dati de aceasta oja, dar ca sa o testati, poate castigati un set dand doar un like pe Facebook si urmand regulile simple pentru participare ( asta ca sa vedeti ce altruista sunt, nu pastrez informatia doar pentru mine :"> ). Eu am dat deja si verific zilnic posta, poate am primit vreun colet :">.


0 comentarii :

Trimiteți un comentariu