Sa zambesti, sa nu zambesti

Azi am incercat o schema despre care am auzit doar in filmele girly sau despre care am citit pe internet ( tot pe site-uri mai girly ). O stie toata lumea: zambeste in fiecare zi unor necunoscuti pe strada. Didn't work out. O pusesem in aplicare cu ocazia primei zile din luna noiembrie, luna mea favorita. M-am gandit ca nu toata lumea e la fel de incantata ca mine din acest motiv, dar poate macar un zambet sincer la metrou sau la coada de la magazin ar putea binedispune pe cineva. Deloc. In cel mai bun caz, oamenii si-au intors privirile. Altii s-au uitat la mine in stilul " se poate trata". Si jur ca nu am zambit larg, ca nebuna! Am fost subtila! Probabil ca exact la inceput de luna multi nu au bani sau trebuie sa plateasca facturi & stuff. Si tocmai pentru ca am primit foarte putine zambete inapoi, doar prima jumatatea a zilei mele a fost reusita. Maine imi voi pastra toate mustacelile numai pentru mine :D.

6 comentarii :

  1. Choco, in vremea de azi, de ieri, de mult timp, oamenii nu mai stiu sa zambeasca pentru ca au griji,ganduri multe si exista si nesiguranta asta ca " imi zambeste fara sa ma cunoasca, poate are ceva probleme, mai bine ma feresc ". Poate rar se intampla ca un necunoscut sa nu te trateze ca pe o ciudata. Mai bine le zambim persoanelor cunoscute, celor dragi :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos gestul tau...eu as fi raspuns zambetului :D

    Nu renunta daca simti ca te defineste :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu una, dacă tu îmi zâmbeai şi eu îţi zâmbeam. Fac de obicei asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. De obicei daca mi se zambeste zambesc inapoi pentru ca din ce in ce mai rar vezi oameni care fac asta si in momentul in care se intampla, profit si fur zambetul oferind altul in schimb. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu am mai văzut de mult oameni zâmbind pe stradă. O țară tot mai posomorâtă.

    RăspundețiȘtergere
  6. Inca nu te-ai obisnuit cu faptul ca bucurestenii nu stiu sa zambeasca? :)

    RăspundețiȘtergere