Toamna tarziu, baby...

Tarziu de tot si cu somnul de rigoare...
Am obosit, bai :(. Nu spun ca pana si diamantele se sparg, spun doar ca trebuie sa le mai lasi cate o pauza ca sa mai aiba energie sa straluceasca. Nu poti sa le porti si la facultate, si la munca si peste tot...ca nu mai sunt bune de nimic dupa, si nici cat pietricelele de pe inele de 3 lei nu vor mai valora. Lasa-le sa se relaxeze si sa se bucure de cea mai frumoasa luna din an: noiembrie.
Nu stiu ce imi venise acum cateva saptamani de vroiam sa trec peste cea mai frumoasa perioada a anului ( according to me ). Probabil frigul imi atrofiase sufletelul si partea artistica a creierului. Cum sa nu tai pe rand pana pe 12 noiembrie zilele din calendarul aplicatiei de la Romtelecom? Asa, una cate una. Uneori chiar imi vine sa le spun clientilor ca o sa fac 20 de ani peste 2 saptamani si ca ar face bine sa se poarta frumos, sa-mi respecte...tineretea si starea de pisiceala.



Planuiesc deci ca in urmatoarea luna sa ma umplu cu ciocolata calda ( ca in decembrie s-o inlocuiesc cu vin fiert :">), sa mustacesc in fiecare dimineata lenesa, sa nu mai tremur pana la metrou in fiecare zi pentru ca in sinea mea sunt mai mereu calduta, sa imi fac proiectele pentru facultate asa cum imi place mie, sa ma las pozata de Habiba, sa imi implinesc toate poftele, sa ma plimb pe unde ma vor duce piciorusele si sa ma intind in pat pana nu mai pot, exact ca o pisica grasa care aluneca printre perne cantand la saxofon... ( ascultati partea respectiva din melodia Alexandrinei si spuneti ca nu aveti in fata ochilor imaginea asta! ).."Ma cheama Danuta...Danuta pisicutaaa... Baby, baby, luna asta e frumoasa!" 8->

Un comentariu :