Dintr-o parte in alta

Nu prea stiu cum a trecut luna iunie, dar daca ma chinui sa-mi aduc aminte am in fata ochilor numai foi, exercitii, manuale, carti etc. Poate tocmai din acest motiv nici nu am avut timp sa ma bucur asa cum trebuie de plecarea mea acasa, de zilele linistite care ar fi urmat. Am fost usor neglijenta cu visele mele legate de mare si nu puteam sa nu-mi primesc pedeapsa...
Nu cred ca mai e nevoie sa va spun ca de pe 24 iunie, de cand am ajuns in Constanta, si pana in momentul de fata in care scriu acest articol, vremea a fost extrem de nesuferita: vant, furtuna, ploi, frig. Si da, v-ati prins: mi-am luat numai maieute, rochite, 3 perechi de sandale. Stiam ca urma sa ploua, dar m-am gandit ca ar fi fost cea torentiala si clasica canicula dupa. Stiam si ca se va raci usor vremea, de-asta mi-am luat doua perechi de pantaloni lungi si un singur amarat de puloveras. Dar pe bune daca stiam ca urma sa fie vreme de inceput de toamna! Concluzia: o vacanta nu tocmai draguta si clar nu pe masura asteptarilor mele.
Asa ca in seara asta ma intorc din nou in Bucuresti, la calvarul cu 1000 de parti care ma asteapta cu bratele deschise: stres afara/relaxare in casa, ploaie torentiala acum/canicula peste cateva zile, job & practica/iesiri & plimbari seara etc. Revin in capitala cu un pachet de noi impresii despre Constanta, despre noi locuri pe care le-am vazut, despre noi oameni pe care i-am cunoscut, cu poze de la mare dupa care am suspinat zile intregi ( da, le gasiti pe toate pe Facebook, dar pentru realizarea lor a fost nevoie de niste sacrificii majore )... Si cu toate ca vremea nu a fost prielnica, stiti cum e: rau cu rau, dar mai rau fara rau. Mi-am invatat lectia si peste cateva weekend-uri cand am sa revin la mare o sa imi iau niste pantofi si o geaca imblanita! :) Iar pentru cei care isi fac planuri pentru litoral in perioada urmatoare, sfatul meu este sa astepte cel putin jumatatea lunii iulie daca vor sa se bronzeze. Altfel se vor intoarce exact ca mine: cu o urma anemica a costumului de baie, cu nasul infundat si doar cu mult nisip in portofel!

8 comentarii :

  1. Cel putin nu vei fi singurica! :) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ieri am văzut o prietenă din Constanța venise pe la bucale în vacanță și era albă ca laptele :)) Oare de ce constănțenii nu adoră marea așa cum o fac ceillați din restul țării? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar ai fost acasă și ți-ai văzut părinții, alți oameni dragi. :) Mai contează cât de frig/cald a fost? Bronzuri și alte chestii?

    RăspundețiȘtergere
  4. Addicted, niciodata nu am fost, spre fericirea si norocul meu! 8->

    RăspundețiȘtergere
  5. Creve: depinde :D adoram marea, ne e greu fara ea. Doar ca avand-o la cateva minute de noi, ne umplem mereu timpul cu alte activitati si amanam sa mergem la plaja. Dar sa stii ca anul asta nu a fost vina constantenilor ca sunt albi ca branza...vremea a fost nasoala pana zilele astea :( si cred ca inca mai e racoare si ploaie, din nefericire.

    RăspundețiȘtergere
  6. Diana: cu exceptia parinilot, nu prea mai am multi oameni dragi in Constanta; din cauza asta nu prea trag acasa atat de des. Pe langa asta, chiar mi-as fi dorit sa ma bronzez macar un pic :( pentru ca saptamana trecuta a fost singura mea vacanta... urmeaza practica, as vrea si un job in Bucuresti si voi mai merge acasa doar in weekend...si atunci cand voi avea bani si timp :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce poza superba! :) Habar nu am ce se intampla cu vreme in vara asta, in niciun caz nu e potrivita pentru plaja...bine ca am prins un weekend cu soare si m-am innegrit putin. :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Nice: multumesc, ma bucur ca iti place poza :D Cat despre vreme si plaja, chiar te invidiez :( mi-as fi dorit sa prind si eu macar 2-3 zile insorite. Acum asta e... cand vor veni acele zile, voi alerga repede la o piscina sau la un strand :D.

    RăspundețiȘtergere