V-am zis eu ca merg la balet!

V-am amenintat imediat dupa ce am fost la opera ( la Aida ) ca o sa ajung sa vad si un spectacol de balet si am fost, domne'! Joi seara am fost cu fetele si cu prietenul meu sa vedem "Corsarul". Si ne-a cam placut. Desi eu si Habiba inca vrem sa mergem la "Lacul lebedelor". Probabil e nebunia asta care ne-a cuprins dupa ce am vazut "Black swan", dar nu mai conteaza. Ambitia noastra e una si o sa ne-o indeplinim!
Va spuneam de "Corsarul". Frumos spectacol. Bineinteles, l-am vizionat cat se poate de subiectiv, din punctul meu feminin de vedere. Si am desprins cateva concluzii, idei, mi-am pus intrebari:
1. Baietii in colanti arata mai bine ( unii chiar au fost un deliciu pentru privirile rimelate din public ) decat majoritatea fetelor cu maieute si tutu, care sunt cam plate in partea de sus.
2. Ma uitam azi cu Habiba la niste poze ale unor balerine si ne-am prins noi ca aveau patratele pe abdomen! Noi bocim sa avem burtica plata si ele sunt pline de muschi!
3. Inainte sa intram, am vazut in parcare o balerina superba. Am recunoscut-o dupa postura impecabila si dupa gratia cu care facea si doi pasi. Concluzie: daca o sa am o fetita, o sa o trimit la balet! Bineinteles, o sa am grija sa nu se umple de muschi. Dar cred ca acest dans ar ajuta-o sa se dezvolte armonios, sa aiba un stil de viata ordonat si nu in ultimul rand, sa ii ofere mamicii ei bucuria de a o vedea pe scena si de a o aplauda din tot sufletul ei!
4. Sala unde a avut loc spectacolul ma fascineaza! Decorul este parca desprins din palatul Romanovilor, asa cum am vazut eu cand eram mai mica in "Anastasia".
5. Mi s-a indeplinit visul de a vedea multe balerine imbracate in roz! Stiu ca a durat ceva, dar inca de cand eram mica imi doream sa am ocazia asta! A fost ca si cum as fi avut din nou 7 ani si scena era o casa plina cu papusi Barbie!
6. Cum naiba stau balerinele pe poante?!



  Poze facute de Habiba, as always :D.

2 comentarii :

  1. Văd că nu pierdeți nici o ocazie. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos! Am vrut sa merg la Lacul lebedelor, am strans bani si surpriza.. nu mai erau bilete. :(

    RăspundețiȘtergere