Nu pot sa invat daca n-am balcon

Cred ca nu e student care sa nu fi auzit clasica poveste a lui Costel de la Deko. In sesiune, vrei sa te apuci de invatat. Iti faci program sa te trezesti de dimineata, sa mananci ceva si sa bagi invatat 3 ore. Iei o pauza scurta si apoi mai inveti inca 5 ceasuri. Si a doua zi cand faci ochi, vrei sa iti pui planul in aplicare. Te duci in bucatarie sa iti iei micul-dejun, dar nu poti sa mananci daca n-ai rosii. Ca ti-e pofta, frate! Si te duci la piata si iti iei rosii. Cand te intorci, nu poti sa inveti daca n-ai Cola. Si te duci sa iti iei Cola. Cam asa se duce dracu' ziua de invatat...
Dupa modelul asta, stateam eu cu Habiba azi la barfa, intr-o pauza de invatat. Ne uitam la balconul nostru care este efectiv in paragina si ne gandeam sa facem o curatenie generala si sa-l "pimpuim". Vedeti voi, asta e o problema grava la noi, intrucat resedinta noastra este frumoasa, o iubim si nu ne lipseste nimic, doar ca absolut toate obiectele din ea sunt vechi. Nu stiu daca v-am povestit, dar avem o masina de spalat semi-automata. Trebuie sa punem dusul in ea ca s-o umplem cu apa, sa lasam hainele la spalat, sa le scoatem si sa la clatim, sa le bagam in storcator si sa il descantam ca sa mearga, apoi sa evacuam intr-un lighean. Da, e munca de echipa si cam asa ne-am petrecut eu, Habiba si Delia serile de vineri din ultimele luni.
Acum mi s-a pus pata pe balcon. M-am dus azi la un examen si toata ziua m-am gandit la cum as vrea sa arate terasa mea la vara. Pentru ca am un balcon mare si deja il vedeam azi cu doua fotolii de-alea pufoase si mari, cu o masuta mica si niste Nestea in pahare, iar eu, tronand ca o placinta cu laptop-ul in brate, privind cand la Facebook, cand la apus. Apoi intervine Habiba si imi spulbera visele: costa... Ma gandeam apoi ca si un stil oriental cu perne mari si moi si niste covorase fluffy ar fi dragute...
Stateam in seara asta si citeam pentru examenul de imagologie si tot visam la balconul meu. Am cautat chiar poze pe net si i le aratam Habibei. Pe mine chiar ma roade treaba asta si trebuie sa ma ocup de ea cat mai repede, inainte sa incep examenele. Nu de alta, dar who knows? Poate pentru ultimul examen de pe 23 iunie o sa invat pe propria mea terasa, in propriul meu scaun, cu flori sub nas si cu ceva rece. Cam asa:








Desi, cu tot optimismul si visele mele, cred ca balconul va sfarsi cam asa ( si asta daca avea noroc! ):

5 comentarii :

  1. Păi mai înainte de toate stabiliți-vă un buget și vedeți cât sunteți dispuse să cheltuiți :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Și dacă o să fie vreo problemă, vă mutați cu tot cu balcon? :D

    Treaba cu sesiunea e așa de adevărată... și fratele meu ce harnic devenea în sesiune... numai să nu învețe. Păcat că s-au terminat. :lol:

    RăspundețiȘtergere
  3. E bun si atat daca altceva nu se poate! :D
    Mai rau era de nu-l aveati deloc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Oh, da! Inteleg perfect treaba cu rosiile. Si mie mi se intampla la fel. :)) Iar in legatura cu balconul... ideile noi si toate detaliile vin fix atunci cand invatam. Sau mie,una, asa mi se intampla.

    P.S. ce-mi plac sprancenele tale! :d

    RăspundețiȘtergere
  5. La masina de spalat...mai lipsea sa aveti un hamster care alearga pe rotita pentru a produce electricitate si tacamul era complet :))

    RăspundețiȘtergere