Iubeste-te pe tine!

Avertizez de la inceput: articol cu o mare doza de narcisism!
Am tot citit articole in ultimele luni al caror subiect era increderea in sine, felul in care arata o persoana ( grasa sau slaba ) si am observat ca sunt multe care nu se simt chiar bine in pielea lor. Vorbesc la feminin pentru ca baietii ori au mai putine complexe, ori nu isi bat atat de mult capul cu ele. Noi nu putem sa ne abtinem sa nu ne studiem in oglinda, sa nu ne gasim un colacel in plus, un cos mai aiurea sau un fir de par care sta prea ciudat. Mai grav e cand ne vedem grase si nu suntem, mai grav e cand ne vedem urate si realitatea e alta, mai grav e cand deja tindem catre o depresie si motivele serioase lipsesc cu desavarsire.
As fi ipocrita daca as spune ca nu am si eu pitici pe creier. Dar realizez ca sunt doar ideile mele...Serios, puteti sa credeti ca sunt narcisista, dar ma ador! Imi iubesc corpul, ma simt bine in el, daca simt nevoia sa mananc ceva nu ezit, daca ma vad mai grasuta, dau jos un kg sau doua si cam atat. Nu va spun sa dati pe afara de fite si figuri, va spun ( si mai ales fetelor - adolescentelor cu precadere ) sa va iubiti enorm! Ganditi-va ca alte domnisoare de varsta voastra au intr-adevar probleme de greutate sau au anumite handicapuri grave. Fiti fericite ca aveti ochi frumosi, buze dulci si un corp nu perfect, dar frumos, care se potriveste de minune cu caracterul vostru. Fiti mandre de voi, de cum aratati, de cine sunteti, pentru ca asemenea ganduri pozitive va vor scapa de multe lacrimi si de stari de depresie de cele mai multe ori nefondate. Puneti-va pe voi inaintea altora, ganditi-va ca or fi unele care arata bine, dar voi sunteti cele mai tari, pentru ca sunteti niste gagici inteligente, puternice si increzatoare in propriile forte. Nu va subestimati; acordati-va mereu importanta pe care o meritati si tineti mereu fruntea sus pentru ca indiferent daca aveti 3 kg in plus sau in minus, sunteti cele mai frumoase!
P.S: un model aveti in videoclipul de mai jos. Ma uitam acum cu Habiba la pustoaica asta si ne gandeam ca da, o sa ajunga cineva peste foarte putin timp. Dupa cum vedeti, nu are sani sau fund, dar e foarte draguta si are incredere in propriile ei calitati.
P.P.S: pentru ceva si mai extrem, try Lady Gaga! :) she surely loves herself!

13 comentarii :

  1. Oricum ceva ( pe micile ecrane ) tot ajungea ca doar tatal ei este Will Smith,nu cred ca-i trebuia cine stie ce talent ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred ca e intotdeauna valabila treaba asta... chiar cred ca domnisoara asta are talent si personalitate :) daca fratele ei a ajuns sa castige mai mult decat Will Smith, cu siguranta si ea o sa il intreaca pe tatal ei. Este si sustinuta ce e drept, dar eu cred ca si munceste enorm!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si se pare ca i-a mostenit si talentul! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ooo cata dreptate ai! vazusem chiar ieri niste domnisoare de cls a 8-a in autobuz, discutand despre dietele cele mai favorabile. au ajuns la ideea de.. mai bine nu mai mananc nimic.
    si sunt in crestere, si erau reeaaally skinny

    RăspundețiȘtergere
  5. nici nu puteam sa zic mai bine!! daca nici noi nu ne iubim cum ne putem astepta sa o faca altii? sper sa iti citeasca articolul cat mai multe fete care nu-s sigure pe ele

    RăspundețiȘtergere
  6. Rainychocoffee, stiu, am intalnit si eu cazuri; nu le vad prea bine pe domnisoarele de genu' :-< .

    RăspundețiȘtergere
  7. Iri: si eu sper ca articolul asta sa fie cat mai citit... nu m-am straduit prea mult, sper totusi ca ideea principala sa fie cat mai inteleasa, pentru ca, asa cum spuneai tu, daca noi nu ne iubim pe noi cu bune si rele, atunci cine sa o faca..? :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Cine ti-a zis ca pustiul castiga mai mult decat ta-so ?

    Cat despre Will.. mare fan, mi's :D Actor super!
    Preferat mai e si Morgan Freeman :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Lusio, asa auzisem cand a aparut Karate Kid si tind sa cred asta. Cel putin daca nu acum, peste cativa ani, pustiul o sa aiba aceeasi avere ca a tatalui sau. Dar da, Will Smith e un super actor, si mie imi place enorm 8->

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu crede tot ce auzi.

    Dar peste ani, poate..

    Si momentan, nu stiu daca poate ajunge un actor asa mirific ca ta-so dar deh.. cam are de unde invata :)) si de unde sa primeasca si sfaturi.

    RăspundețiȘtergere
  11. Da, ambii lui copii sunt talentati si muncitori :) au de unde invata si are cine sa ii sprijine

    RăspundețiȘtergere
  12. Si totusi.. fiica lui mi-e cam antipatica :))

    PS: Eu nici nu stiam ca are fata.. si ma trezesc deja cu ea avand ceva ani :))

    Dar oricum si de baiat cred ca/parca am auzit prima oara in The pursuit of happyness. (un film chiar bestial si emotionant)

    RăspundețiȘtergere