Fiecare cu parerile lui...

Nu le am cu politica. Acasa era tata care imi explica ca la prosti, aici este Habiba care imi citeste zilnic presa. Unele lucruri le intelegem, altele nu, ne punem intrebari si ne dumirim si noi cu ce se intampla prin lumea asta mare. Insa nu trebuie sa avem 3 diplome ca sa ne dam seama de unele lucruri...grotesti.
Articolul despre care vreau sa va povestesc un pic ( da, de obicei scriu posturi kilometrice, acum voi fi scurta pentru ca faptele personajului principal vorbesc de la sine ) este mai vechi, adica a aparut pe la sfarsitul lunii februarie. Inca de cand l-am vazut, m-am asteptat ca omul asta s-o dea in bara grav de tot, chiar daca nu stiam mai nimic despre el. Da, Gaddafi este un nebun de legat dupa parerea mea."Copil teribil al nationalismului arab, "sponsor" oficial al terorismului, batran leu al desertului, rege si bufon"  - cam asa este descris Gaddafi in presa, care de data asta chiar nu exagereaza. Iata cateva replici memorabile la care m-am gandit sa va dau share si voua:
"Shakespeare: acest mare dramaturg de origine araba", spunea el, explicand unei asistente putin instruite ca numele scriitorului englez este o deformare a numelui seicului Zubayr.
In dictionarul personal al liderului revolutiei libiene, stramosii indienilor americani sunt originari din Africa de Nord. Iar America isi trage numele de la "emir Ka" de la care navigatorul italian Amerigo Vespucci ar fi furat totul.
In registrul economic, Elvetia este o tara "apropiata" de Libia dar "mai putin dezvoltata".
Hamburgerul este un "amestec de libarci, soareci si broaste cu ajutorul caruia a fost distrus URSS".
Este si expert voluntar in sanatate. "SIDA, SIDA, SIDA. Nu mai auzim nimic altceva. Este terorism. Este un razboi psihologic. SIDA e un virus linistit. Daca te pastrezi curat, nu sunt probleme", a spus el, in 2003, la un summit al Uniunii Africane.
"Conditia femeii in Europa este tragica. Ea este obligata sa faca uneori o munca pe care nu o vrea, precum mecanic sau zidar. Mi-ar placea sa salvez femeia europeana care se zbate", afirmase el, la Paris.
In cursul summitului arab din 1988, s-a prezentat cu o manusa alba pe mana dreapta. Liderul libian a explicat ca vrea sa evite orice contact cu "mainile patate de sange" ale anumitor lideri. La summitul urmator, a fumat un trabuc gros, sufland ostentativ fumul in directia vecinului sau, fostul rege saudit Fahd.
Rad eu, dar e cam de plans... Gaddafi nu se va opri doar la niste replici penibile...
Sursa: http://www.hotnews.ro/

Un comentariu :

  1. Daca ar fi doar chestiile astea, ar fi bine. Dar omul mai si trece la fapte. In anii '70 si '80, Gaddafi a omorat mii de oameni in atentate teroriste. Sau i-a executat pur si simplu, la el in tara. Prin 1996, daca nu ma insel, 1.200 de oameni detinuti politic pentru ca aveau alta parere decat el au fost impuscati in inchisoare. Deci Vestul a facut bine ca a intervenit si l-a bombardat. Imi pot inchipui ce ar fi facut cu rebelii daca nu il bombardau francezii, britanicii si americanii.

    RăspundețiȘtergere