"Vinerea n-are cum sa nu fie bine!"


- De ce iti faci griji?! O sa fie totul bine, e vineri! Vinerea n-are cum sa nu fie bine!

Sunt cuvintele pe care mi le spunea Gabi, una dintre colegele mele de birou, la un pahar de vin si la un cocktail de fructe, intr-o joi seara, la finalul unei zile interminabile pentru mine, care nu facea decat sa prevesteasca inca una la fel. Imi zambea dulce si sincer si ma atingea pe umar intr-un fel in care ma facea sa o cred pe cuvant si sa-i raspund inapoi cu un suras la fel de onest, dar totusi nesigur. Doar ca ziua respectiva de vineri a venit si, la naiba, chiar a fost bine! Si au mai venit alte cateva zile de vineri si cu toate ca se anuntau negre, parca s-au decolorat cumva. De o luna incoace am in minte vorbele colegei mele...au devenit unul dintre cele mai linistitoare ganduri ale mele, ale unei persoane care cel mai probabil o sa isi inghita sufletul intr-o zi de mult ce sta cu el la gura...

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu