Ca acasa...

Ca acasa e si in Bucuresti...doar ca aici e mai mereu atmosfera de munca, de proiecte, de nebunie, de "trebuia sa plec la si jumate, e fara un sfert!". Constanta a devenit sinonima cu lenea de aproape un an si cred ca asa va ramane mai mereu de-acum incolo...
Ca acasa e si in Bucuresti...doar ca aici te alinti si te certi cu colegi, cu prieteni. Constanta inseamna mereu mama ( barfa lunga si shopping grav ) si tata ( " Dano, sa te uiti mereu in stanga si-n dreapta cand traversezi, sa fii atenta pe unde mergi ca strada e plina de nebuni!" - ironic ar fi sa ma trasneasca serios vreo masina, nu? ), plus mall-urile din oras, parcul, cafenelele mele preferate, locurile in care mergeam la poze, liceul si scoala generala. Ah, si marea :). Dar presimt ca mi se va face mai mult dor de ea cand in Bucuresti vor fi vreo 30 de grade...
Ca acasa e si in Bucuresti...doar ca aici mancarea nu se face singura, doar daca nu cumva gateste Habiba, sau cateodata sor-mea si prietenul meu. In Constanta, am restaurantul meu personal, care include un frigider de 2 ori mai mare decat cel din capitala si 3 camere prin care sa ma plimb cu ceva bun in mana...
Ca acasa e si in Bucuresti...doar ca sarbatorile de Craciun si de Paste nu se pupa cu zgomotul, cu facultatea sau cu evenimentele care se desfasoara 24 din 24. Constanta inseamna cateva zile de liniste, de care pana si eu am nevoie din cand in cand...
Ca acasa e si in Bucuresti...doar ca e mai frumos sa ai de unde sa te intorci. Cei care isi pierd timpul zbierand in gura mare ca Bucurestiul schimba oamenii in rau intotdeauna, mi se par cei mai tristi. Ei sunt orbii care nu vad ca cei care sunt plecati din orasul natal se vor intoarce mereu acolo cu un zambet de 10 ori mai larg decat al oricarui localnic plictisit.

15 comentarii :

  1. Te poate schimba în rău... dacă nu știi ce să alegi și să îți croiești un drum bun.

    Sunt și mulți care veniți din orașe mici, chiar foști elevi muncitori, îi vezi că renunță la facultate după un an pentru meserii dubioase ca să facă bani rapid, dând de droguri, schimbându-se în rău fie doar și pentru micul păcat al îngâmfării că „s-au ajuns”... sunt unii care nici la București nu trebuie să plece pentru asta, ci în alte orașe mai mari...

    Totul stă în alegeri...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu conteaza realmente locul, oamenii sunt cei care îti transmit acel sentiment de siguranta si liniste."Acasa" poate fi oriunde daca ai pe cine trebuie si cand trebuie langa tine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa este... e atat de bina acasa ACASA! Enjoy draga mea! Paste fericit cu multi iepurasi cu cadouri :D Pup

    RăspundețiȘtergere
  4. ai că Bucureștiul nu schimbă oamenii în rău. Eu trăiesc pe asfaltul de aici de 26 de ani și totuși nu mă consider o persoană care să aibă scris în frunte BEWARE :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ah, ce dor imi e si mie de ACASA. Profita de linistea de acolo .. Sarbatori frumoase! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Paste fericit, Choco! Sa te bucuri de tine si de cei dragi, indiferent de locul in care esti! Pups!

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte dragut articolul.
    keep up the good work dana:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Diana: eu stiu asta...doar ca nu e cazul tuturor si ma enerveaza cumplit persoanele care generalizeaza. Daca te duci la facultate in Bucuresti automat devii fitos si te schimbi in rau. Multi habar nu au ce eforturi fac din toate punctele de vedere studentii care chiar invata in Bucuresti..

    RăspundețiȘtergere
  9. Andrei: ca intotdeauna, stii sa le spui bine! :) mai de acord nici ca as putea fi!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bianca: mersi pufos! :* sper ca te-ai simtit si tu bine acasica, nici nu cred ca s-ar fi putut altfel! Ne vedem prin Bucuresti! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. Creve: pai tu stai aici de cand te-ai nascut, esti obisnuit cu toate partile bune si rele ale Bucurestiului. In general, se crede ca studentii sunt fermecati de capitala si o iau razna :)) .

    RăspundețiȘtergere
  12. Addicted si Rox: va pup si eu, fetelor! :* sper ca ati avut niste sarbatori fericite alaturi de cei dragi si sper ca o sa petreceti frumos si maine! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. Iulia: ma bucur ca iti place! Te mai astept pe la mine! :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Veve: normaaaal! fara ei nu se poate! :)) dar si daca nu ar fi haterii, parca ceva nu ar fi in regula :))

    RăspundețiȘtergere