I see humans, but no humanity

Am fost mereu genul de om foarte radical si pragmatic din unele puncte de vedere si am mers des pe principii de genul "ochi pentru ochi si dinte pentru dinte". In orgoliul si in judecata mea, un obraz deja plesnit nu il cere intors si pe al doilea, ci mai degraba tipa pentru o razbunare pe masura palmei date. Cu remuscari sau fara, recunosc, si eu am fost rautacioasa, am intins curse oamenilor care la randul lor m-au facut sa alerg pana am picat lata si am aruncat diverse pastile unora si altora. Insa mi se pare de nejustificat si crud pana la Dumnezeu sa amesteci in toate aceste lupte de cand lumea si pamantul persoanele nevinovate sau neputincioase, numindu-le in sine ta "victime colaterale", de parca ai de dus un razboi cu intreaga lumea, si nu o antipatie cu un singur individ. E ca si cum ai arunca acea pastila unui bolnav de cancer sau ca si cum ai provoca un invalid la o proba de rezistenta ca sa vedeti care poate mai mult. Jocuri josnice ale umanitatii, nimic mai mult.

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu