Grupul neschimbatorilor anonimi

Sunt Dana si nu-mi plac schimbarile.

Sunt haotica lunea, sambata si uneori seara, dupa ora 22:00.
N-am avut niciodata o depresie adevarata, ci doar perioade in care nu ma regaseam in raspunsurile celorlalti.
Nu stiu daca vorbesc mai bine decat scriu.
Vorbesc noaptea in somn si visez ziua, dar doar atunci cand trebuie.
In generala, mi-am dorit sa fiu poeta, pana cand diriga mi-a spus ca asta nu e o meserie. Ce stie ea...
Copil fiind, imi placea mult culoarea roz, desi niciodata nu am vazut lucrurile asa.
Uneori, cand am cosmaruri noaptea, ma ridic in picioare si tip, pentru ca pe timpul zilei sunt nevoita sa imi infrunt visele urate.
M-am nascut si am crescut la mare, dar nu stiu sa inot si sunt fericita cu asta. Oamenii care s-au nascut la munte escaladeaza cu totii masivele muntoase?
Iubesc mult, dar imbratisez rar.


Sunt Dana si nu-mi plac schimbarile. Cred ca nici ele nu ma plac pe mine.



0 comentarii :

Trimiteți un comentariu