"Viata nu vine cu instructiuni. De aceea avem tati."

- Da, iubito!
- Buna, tati, ce faci?
- Bine, ma uitam la televizor, numai porcarii...
- Cum ai petrecut azi?
- Eh, cu colegii...m-a sunat si maica-ta, am vorbit mai devreme cu ea, m-au sunat si Laura, si Luminita si...multa lume, asa...
- Pai stii, e ziua ta, nu?
- Da, eh...da...
- Auzi?
- A?
- Esti la tine in camera?
- Da, de ce?
- Ia mergi pana la mine in dormitor.
- Acuma?
- Da.
- Stai sa-mi iau papucii...Da' ce sa fac acolo? Ai uitat ceva?
- Nu, hai ca vezi tu...Ia, deschide usile alea doua mici de la dulap, cele de sus. Vezi ca o sa gasesti o punguta mica, colorata cu alb si rosu.
- Da' de unde stii, domne, ce e acolo?
- Am trait in casa aia 18 ani, tata...
- Eh, ce sa spun...ai trait tu 18 ani, auzi la ea, 18 ani...
- Hai, ai gasit?
- Da!
- Ia vezi ca e ceva in ea, un pachetel mic.
- Da, da... auzi, sa ii rup ambalajul?
- Pai, tu ce zici? Trebuie sa il rupi, nu?
- Da, hai ca il rup, stai asa...


- Iaaaa, ce chestie!!!
- Eh, ce zici?
- Ia uite tu la ea, ce face ea...
- Ce fac, ma tati?
- Pai ma trimiti asa prin camere, si asa...cu mister...ia uite tu ea, ce vrajitorii face ea cu mine...Multumesc, taticutule, o s-o citesc chiar acum! Sa traiesti, sa iti dea Dumnezeu sanatate!

...

Ii trimisesem anul trecut de ziua lui o felicitare. A ajuns dupa doua saptamani, sifonata si indoita, dar, mai presus de toate, desfacuta. Mi-a spus sa nu ma supar, ca asa sunt oamenii, ca el apreciaza oricum si ca imi multumeste mult. Anul asta am vrut ca urarile mele sa ajunga direct la el, si numai la el. Si au ajuns...La multi ani, tata! Sa iti dea Dumnezeu sanatate! :)

 






Un comentariu :