Fara nici un apropo...

...dar poza de mai jos imi aduce aminte de anumiti barbati peste care am dat in ultima vreme pe strada sau la metrou ( in alte locuri nu prea am pe unde, avand in vedere ca la munca sunt prea concentrata ca sa ii observ pe altii si ca SNSPA-ul este plin de fete ).


Acum, nu vreau sa se supere barbatii pe mine...poza e chiar draguta. Cand o sa gasesc ceva si pentru femeile "adevarate" din zilele noastre chiar o sa postez. Desi pana voi gasi pisici siliconate cu buze roz si purtand Gucci va mai dura ceva timp...:-s.

Later Edit: Urasciubesc a gasit si o varianta feminina care se potriveste perfect in continuarea variantei masculine de mai sus. Deci, "imi iei cizmele aleeeaaa?" :))

5 comentarii :

  1. Aia numai privire încrezută nu e =))

    RăspundețiȘtergere
  2. http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQx08wyF6VhQ8StGsDdSrzINP-FilmEEha5kniDpt82_rjwhUq9LO3iuUYQHw

    Imi iei cizmele aleaaaa?

    RăspundețiȘtergere
  3. Creve, ar putea trece drept o privire aroganta :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Motanul ala mai degraba spune: "Buna, pisi" :)

    RăspundețiȘtergere