Happy lonely girl?

Dupa ora 19, am iesit singura la o scurta plimbare prin cartier. Stiti genul ala de plimbare: esti obosit, stresat oarecum si iti doresti doar sa iei o gura de aer, sa fii un pic singur cu gandurile tale. Dar ultima parte e un pic dificila pentru o persoana obisnuita cu o minte incarcata ( cateodata ) din cauza observarii celor din jur.
Asa am bagat de seama ca oamenii te judeca in sinea lor daca mergi singur pe strada, fara ca fata ta sa denote graba sau orice inseamna probleme. Probabil isi construiesc scenarii despre viata ta la momentul actual. Singura, seara, pe strada: cearta cu iubitul/despartire/viata de cuplu trista sau inexistenta, nici o prietena care sa-i fie alaturi, ganduri triste, chiar de sinucidere ( mai ales daca persoana solitara este o adolescenta cu un look mai emo ). Nimeni nu se gandeste ca, poate, domnisoara care merge agale pana la  Cora chiar vrea sa se relaxeze, sa se uite prin vreo doua magazine si sa isi cumpere o pizza. Sincer? Ne plac scenariile.

5 comentarii :

  1. "Asa am bagat de seama ca oamenii te judeca in sinea lor". Intrebarea mea e urmatoarea: cum ai facut sa bagi de seama? Ce anume din atitudinea cuiva care se uita la tine te-a facut sa crezi ca te judeca?

    E posibil sa ai dreptate, nu zic nu, dar sunt curios.

    Ca ne plac scenariile, aici ai cu siguranta dreptate. Mi s-a intâmplat si mie sa aud tot felul de chestii despre mine, care in general m-au amuzat. Simplul fapt ca cineva si-a batut capul sa ma bage in seama m-a facut sa ma simt important :-) .

    RăspundețiȘtergere
  2. Suntem cei mai buni la asta. Românii sunt născuți poeți, dar talentul ăsta a avansat spre scenarii și dramaturgie :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragos, nu stiu cum de mi-am dat seama, sincer. Doar uitandu-ma la oamenii care veneau din fata mea si priveau in stanga si in dreapta mea ca sa vada daca sigur nu ma insoteste nimeni, oameni care se uitau foarte atent la chipul meu ca sa vada daca zambesc sau mai am putin si plang...lucruri de genu' :). Nu stiu daca e corect sau gresit, dar asa i-am simtit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Creve, as numi talentul asta avansat catre "dramaturgie" mai mult o inclinatie spre telenovele :)).

    RăspundețiȘtergere
  5. Am iesit si eu, tot asa, la aer, insa cu castile bine bagate in urechi. Da, priviri asa..insistente si expresia de "saraca.. asa tanara si depresiva".

    RăspundețiȘtergere