14 din 20

E ziua sora'mii astazi...implineste respectabila varsta de 20 ani. Evident, mesaje de "La multi ani!" pe Facebook si sunat la 12 noaptea pentru a-i ura la unison cu Habiba toate cele bune, noroc in dragoste si multa fericire.
Scriam aici anul trecut despre cat de mult ne placea sa petrecem de fiecare data cand era ziua cuiva apropiat. Acum am ramas cu amintiri placute, cu dor de mers in fiecare luna la majorate, cu hainele pe care le purtam la petreceri si, bineinteles, cu poze. Ne permiteam sa ne destrabalam mult, pentru ca, ce dracu', aveam 18-19 ani, ne batea bacu' la usa. De anu' asta merge mai greu. Vorba Habibei mele...cand spui 20, deja inseamna ca trebuie sa fii om serios! Ceva este examenul de bacalaureat, altceva e o sesiune, un job.
Ma gandeam de dimineata ca din cei 20 de ani ai sora'mii, eu am prins vreo 14...doar. Si pe-aia 6 pe care i-am pierdut a avut grija sa mi-i povesteasca printre multe cesti de cafea, tigari, chiuluri, sesiuni de shopping etc. Realizez ca in tot timpul asta de cand o cunosc pe ea si pe Habiba, mi-au trecut pragul multe alte prietene, care s-au vrut a fi apropiate. Recunosc, pe unele le-am crezut si le-am invitat inauntru la o Cola, altora le-am inchis usa in nas direct si nu regret. Insa, citind aseara un articol de-al Malinei despre prieteni, m-am prins eu ca am putini, dar buni. Nu am ezitat sa-i matur afara din viata mea pe cei care m-au dezamagit de multe ori, pe cei care nu au stiut sa ma cunoasca ( desi au petrecut mult timp cu mine ), pe cei care mi-au facut rau, pe cei care m-au barfit pe la spate tocmai prietenelor mele ( gresita miscare!), cu toate ca pretul a fost pierderea acelui om in sine sau chiar a  blogului meu. Pentru ce sa mai stam bucatelele unei sculpturi antice, pe care o credeam pretioasa, dar care s-a dovedit a fi un fake?
Cum spuneam, sora'mea a facut azi 20 de ani. Nu, nu vor dansa bomboneii de data asta si nici nu vor canta manelele...deocamdata! Suntem pline pana peste cap cu examene. Se vede ca prietenele mele au schimbat deja prefixul si ca eu ma apropii vertiginos de varsta pe care o au si ele. Asta nu inseamna ca stimabila sor-mea nu va avea grija la vara sa ne scoata prin Mamaia, sa traga de noi sa mergem la plaja sau sa ne ia obligat fortat in club. Doar e sor-mea, si e mai mare, si e a mea, si o iubesc si trebuie s-o ascult, nu? Ca doar e "Ţaţa Alina"! :>

4 comentarii :

  1. =))))) offf examenele astea imi strica distractia... de ziua mea tre' sa invat pt. examenu' de maine... ce am fost si ce am ajuns
    :-j , dar cum ai zis mai sus vine vara si recuperam :D >:)

    RăspundețiȘtergere
  2. La Multi Ani surioarei tale dragi! Sa fie sanatoasa, iubita si fericita ii doresc. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Lasa ma Suri, noi stim ca tu esti a party girl :>

    RăspundețiȘtergere