"Sa va pupati mult!"

Intorcandu-ma din Targoviste cu prietenul meu, am dat prin apropierea blocului sau de o femeie in varsta. M-am uitat un pic la ea, era foarte aranjata, dar la modul placut. Nimic excentric pentru anii ei ( ar fi putut sa imi fie bunica ), dimpotriva: multa decenta si mult bun gust. Mi-a picat fata cand l-a recunoscut pe prietenul meu. S-a oprit langa noi, ne-a examinat din cap pana in picioare si a afisat un zambet cat se poate de larg si de sincer.

- Si minunea asta de copila? E prietena ta? Ptuu, ce frumoasa e!
Bag si eu la randul meu un ranjet foarte frumos si chiar sincer, uitand ca in urma cu in minut imi amenintasem prietenul ca il termin daca mai pierde noptile aiurea in loc sa le doarma.
- Sa ai grija de el, mama, ca e baiat bun si cuminte, il stiu de cand mic. Sa va iubiti mult si sa va spuneti tot, si bune si rele, da' cu frumosu'!
Si atunci chiar o ascultam. Sincer. Cand am dat sa plecam, ne-a salutat si s-a oprit in loc sa se uite dupa noi.
- Sa va pupati mult!
Da, m-a topit. Toata. Una dintre putinele batrane care mi-a placut. O adevarata doamna, o femeie exceptionala. Una din putinele pensionare care se uita cu drag la tineri si care adora sa ii vada fericiti. Asa cred ca o sa fie si mama peste mai multi ani.
Am aflat dupa ca doamna avea 3 copii, dar o fata ii murise de cancer...

7 comentarii :

  1. din cate spui, pare ca era cu adevarat o femeie buna. rar gasesti oameni care sa se bucure de bucuria tinerilor si sa nu scoata expresia aia "tineretul din ziua de azi.."

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaaa, de-asta mi-a si ramas in minte imaginea ei, chiar daca am vazut-o doar pentru 2 minute :) m-am gandit la ea si la cuvintele ei toata noaptea trecuta..

    RăspundețiȘtergere
  3. mi`as dori sa am atata rabdare cu generatiile viitoare. sa fiu o bunica buna, chiar daca nici mama nu sunt :)) si mai e ceva timp pana acolo. cam multicel

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai sunt si din astea, desi majoritatea sunt niste acrituri.

    RăspundețiȘtergere
  5. Carbonaru: stiu, stiu. De-asta m-am si gandit sa scriu articolul astea, pentru ca nu doar o singura data am judecat foarte dur pensionarii pe blogul meu mai vechi. Simt nevoia acum sa retrag macar 15% din tot ce am spus :">

    RăspundețiȘtergere
  6. Am vazut ieri ca ti-ai facut blogul :P
    Unele femei de varsta doamnei sunt mai simpatice altele nu,depinde si de caracter etc.
    Ti-am adaugat noul blog in blogroll,il pastrez si pe celalalt...

    RăspundețiȘtergere
  7. Roxana: Te-am adaugat si eu acum la blogroll :* sper sa iti placa aici

    RăspundețiȘtergere