Mean girls are back!

Nu stiu ce va spune voua asta, dar pentru mine inseamna o revenire spectaculoasa! Am iubit "Mean Girls" din tot sufletul meu, am luat filmul ala ca pe o lectie de viata foarte importanta. Adica am invatat sa fiu rea, nu va ganditi la altceva...Da, de-abia astept sa apara partea  a doua. Voi fi prima la casa de bilete! 8->

P.S: Am editat optiunile de la comentarii, asa ca acum imi puteti scrie indiferent ce adresa de email ati avea :D Imi cer scuze pentru problema, mi-a tot fost semnalata in ultimele zile, dar acum am rezolvat-o :*

10 comentarii :

  1. Cred ca ar trebui sa REvad Mean Girls 1 mai intai :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai da-i bataie, Hubbis! :D oricum ala ramane baza..oricat de optimista as fi eu, nu cred ca Mean Girls 2 o sa fie cine stie ce bomba :-s

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai nu e nicio bomba..

    Watch here cotatia:

    Primul:
    http://www.imdb.com/title/tt0377092/
    7 stele

    Part 2:
    http://www.imdb.com/title/tt1679235/
    3,1

    Concluzie ? Stai mai bine Home, baga un dld si gata :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Lusio: pai oricum nu ma oboseam sa merg la cinema pentru filmul asta :-j o sa il iau in seara asta si o sa ma uit acasa la el... am auzit ca nu e mare lucru, dar totusi sunt curioasa :">

    RăspundețiȘtergere
  5. "Voi fi prima la casa de bilete! 8->" - zicand de bilete ma gandeam ca te duci sa-l vezi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, initial asa ma gandeam, pana cand am auzit de la cateva persoane ca e cam nasol :( l-am vazut aseara...intr-adevar, o porcarie.. nimic deosebit, nimic foarte rau, doar prostii infantile. Sunt dezamagita..:-<

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai daca zici de infantile.. inseamna ca a fost fix pt adolescente (cat mai pustoaice) :)) gen sub 18.

    Daca Hannah Montana a avut un mare succes.. cred ca a prins si asta la pustoaice :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Lusio: Mean Girls 1 nu a fost pentru pustoaice :( probabil pentru ca actritele aratau mult mai bine si erau muuult mai rele! Copilele din Mean Girls 2 nu prea atrag publicul mai peste 18 ani.. cu toate ca ar trebui! Pentru ca se numesc "girls", nu "kids" :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Mai urmeaza Mean women si tacamul e complet :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Nuuuu, pentru femeile mai serioase sunt "Desperate housewives" :"> pe care, evident, l-am vazut

    RăspundețiȘtergere