In curand, in cuvinte

Ma chinui sa dau un sens cuvintelor mele ca sa devina cineva in scurta lor viata, sa nu sune a ecou surd intre munti pustii. Le pastrez pentru o posteritate apropiata, mai buna, nu vreau sa moara sacrificate pe o retina plictisita. Nu vreau sa fie gloante oarbe, ci sa mearga direct la tinta si sa explodeze in mii de stari intr-o singura fiinta. Imi doresc sa fie mai bune ca mine, sa fie cea care eu nu sunt. Nu imi propun sa fie vorbe de poet neinteles si apreciat de dragul neintelegerii, ci de om ca toti oamenii, dar definit prin cuvinte inainte de sine insusi. Sa ma completeze perfect, sa fie ele jumatatile mele lipsa pentru orice intreg care as putea deveni vreodata. In curand.

2 comentarii :

  1. Eu am învățat că cele mai importante lucruri se spun greu și se formulează greu. Am mai învățat că atunci când vrei să spui ceva important într-un mod cât mai bine formulat, sfârșești prin a rosti vorbe șchioape care parcă niciodată nu sună așa cum ți-ai fi dorit :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Happens to me all the time, Creve. Din cauza asta prefer sa scriu mai devreme sau mai tarziu, atunci cand simt ca am cuvintele la mine, ca nu cumva sa o dau in bara fix in acel moment important :)

    RăspundețiȘtergere