22 de randuri catre Habiba

Draga Habiba,

Daca te intreaba cineva cliseul acela despre cum e la 22 de ani fata de 21, stiu ca i-ai raspunde politicos ca nu simti diferenta. Poate o intrebare mai buna ar fi cum e la 22 fata de 18, atunci sunt sigura ca ai simti o prapastie ca de la cer la pamant...Cu totii simtim...

Probabil din cauza asta urarile mele s-au tot schimbat odata cu timpul. Una singura a ramas constanta: sa fii iubita si fericita! I know, fucking hard. Asa ca incep sa dezvolt putin si sa iti spun ce probabil ti-am mai spus vreodata sau ce am intentionat si n-am avut ocazia.

Iti doresc sa ai o putere imensa si infinita ca sa lupti cu oamenii, cu faptele si cuvintele lor, cu piedicile pe care ti le pun si cu rautatile pe care de multe ori le fac. Iti doresc sa faci mereu cele mai bune alegeri dupa cum iti sopteste glasul inimii sau cel al gandirii, pentru ca alte glasuri de pe langa tine sa nu fie niciodata responsabile pentru fericirea sau tristetea ta. Sa nu uiti niciodata cine sunt cei mai importanti oameni din viata ta pentru ca ei sunt ceea ce ai lasat in urma, ei sunt pe cei pe care ii bucuri in prezent si cei care te vor sustine intotdeauna de undeva din stanga sau din dreapta ta. Sa fii mereu omul bun cu toti pe care eu n-am sa reusesc niciodata sa fiu, sa incerci sa dai cat mai putin cu pietre in altii, dar sa nu eziti sa arunci bolovani pe cei care te ranesc. Sa nu iti fie teama sa plangi cand doare pentru ca lacrimile sunt bandaj pentru suflet. Sa nu eziti niciodata sa zambesti unui om sau unui catel, pentru ca tot ce misca in lumea asta are nevoie de un suras din cand in cand. Sa ai un izvor de inspiratie nesfarsit pentru ceea ce scrii, pentru ca ai primit minunantul dar de a-i bucura pe oameni cu ganduri tiparite cu cerneala pe foi de ziar. Sa te bucuri de lucrurile mici pentru ca cele mari sunt atat de greu de atins si sunt si trecatoare. Sa iubesti intotdeauna mult si bine pentru ca iubirea e cel mai frumos lucru de pe fata pamantului si te face si pe tine o femeie si mai frumoasa decat esti deja. Sa nu ma uiti niciodata pe mine, pentru ca nici eu nu am sa te uit vreodata. Si, cel mai important, niciodata sa nu uiti de inima ta...:)

Cu dragoste si pisicenie,
Habiba



 


2 comentarii :