Reteta pentru un 2013 fericit

As putea sa va scriu zeci de urari din seria "fie ca". As putea sa ma plang la fel ca in fiecare an de luna ianuarie, luna pe care efectiv o detest. As putea sa zac suparata cu gandul la ultimele zile de vacanta si la inceputul unei perioade foarte dificile. In schimb, am sa va impartasesc o idee de ridicat moralul nu numai pentru aceste prime zile, ci cam pentru tot anul:



Asa ca eu mi-am luat o cutie, alba cu roz, asa cum sper sa fie macar o parte din 2013, in care voi plasa biletele cu momente dragi pentru sufletul meu. Inca nu am scris primul biletel, dar si cand o voi face, imi doresc sa nu ma mai opresc! Azi unul, maine inca unul. Si cred ca nu exista metoda mai buna de a realiza cate lucruri frumoase ni se intampla zilnic si de a ni se reaminti cat de norocosi, de fericiti si de binecuvantati suntem de fapt.



0 comentarii :

Trimiteți un comentariu