Ochisori caprui si fustita de lambada

Daca e un lucru de care sa fiu sigura in viata mea, acela este faptul ca am fost un copil dorit. N-am fost un accident, n-am fost un "trebuie sa facem un copil acum, pana nu imbatranim!" si nici macar un "vaiii bebe, ce dragut!". Mami s-a chinuit vreo 7 ani sa ma aiba, a umblat prin babe si prin doctori, numai numai sa vada si ea un pui de om cu ochii lui tata si buzele ei. Si dintre toate povestile pe care mi le-a spus, cel mai mult imi place cea cu mine ca potentiala dansatoare de lambada. "Cand eram la tratament in camera de spital, am auzit melodia asta si ma gandeam ce frumos ar fi sa fac si eu o fetita care sa danseze lambada intr-o fustita cu volanase". Acum o are. Si se gandeste la mamica ei ori de cate ori aude chorando se foi quem um dia so me fez chorar...



0 comentarii :

Trimiteți un comentariu