Fulg cu fulg

Eu numar zapezile. Nu fulg cu fulg, ci cu nasul lipit de geam si cu o uimire ca la inceputul primei mele ierni. Pana acum cateva saptamani nu imi venea sa cred ca nu ningea deloc, acum nu imi vine sa cred cat de repede s-a depus...



Eu numar hainutele groase. Am un pulover gri, foarte gros, de care Habiba rade mereu si spune ca e oribil. Eu spun ca e oribil de calduros si rad de cat de subtire se imbraca ea. La prima zapada de anul asta am iesit cu prietenul meu afara, am facut bulgari, am desenat inimioare cu degetul pe masini, am purtat pentru prima oara pe anul asta bocancii ( nu inteleg fetele care pe vremea asta poarta tocuri ). La a doua zapada am iesit cu Habiba pana la mall. Luam fericita toate mocirlele pentru ca stiam ca nu avea sa intre nici macar o picatura, imi venea chiar sa pasesc prin zone cu gheata pentru ca aveam aderenta ( si chiar daca nu, ma pravaleam peste Habiba si nu ar fi fost prima oara ). Eram infofolita ca la 4 ani cand, cu toate ca stateam la curte si puteam sa intru in casa in 10 secunde daca imi era frig, mama tot imi punea o caciula de extraterestru care se intindea pe cap si pe gat si fularul pe toata gura, de puteai sa imi vezi numai ochii. Ca sa nu mai vorbesc de cizme de cauciuc, geaca groasa si trei straturi de haine. Aratam ca Michelin.
Eu numar ceaiurile si bauturile calde consumate in general. Dimineata incepe neaparat cu cafea/3 in 1/ciocolata calda/cappuccino si se termina cu un ceai de fructele Carpatilor. Si de obicei nu intra bine daca nu vor si fetele.
Eu numai zilele pana la vacanta. Pentru ca anul asta nu am avut timp sa fac nici o amarata de poza prin zapada. Si totodata mai numar si zilele pana cand ma voi enerva si voi pleca la munte. Cu tot cu puloverul gri, dimineti cu ciocolata calda si seri cu ceai, cu fotografii si cu momente relaxante. Si o sa imi fie cald!


4 comentarii :

  1. Eşti binecuvântată să ai aşa prietene lângă tine, eşti binecuvântată să ai viaţa pe care o ai în acest moment şi acest optimism al tău, crede-mă, ştiu ce spun.
    Ei, ce pot să zic? Căzături cât mai uşoare şi la câţi mai mulţi fulgi, pentru tine, eu una vreau să vină căldură.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mi s-a părut așa frig de haine groase. Adică, dacă aveam o geacă bună, nu trebuia să te îmbraci mai mult ca de toamnă pe dedesubt. Atâta tot că bate vântul cam tare... și nah... dacă nu e geaca bună și are pe unde să se strecoare... ăla ești. :lol:

    RăspundețiȘtergere
  3. Paula, da, si eu incerc sa gandesc asa uneori si sa ma multumesc cu ce am deja, stiu ca se poate muuult mai rau. Doar ca uneori lucrurile nu sunt asa cum par, dar asta e :) nemultumitului i se ia darul si chiar daca nu totul este roz, as chiar nerecunoscatoare sa spun ca totul e gri :).

    RăspundețiȘtergere
  4. Diana, mie mi se pare oribila vremea, vreau sa treaca mai repede :( imi place iarna, imi place zapada, e normal sa fie rece, dar totusi nu e deloc cute frigul asta :(

    RăspundețiȘtergere