De ce toata lumea le iubeste?

Scriam anul trecut pe blogul meu vechi ( de care mi-e dor de fiecare data cand il deschid; intr-o buna zi o sa fac o crima pentru ce i s-a intamplat ) despre ziua de 8 martie. Nu stiu cum se intampla ca unii se gandesc la ea fie ca la ziua mamei si atunci isi amintesc de copilarie si de familie, fie ca la ziua femeii si atunci barbatii se gandesc unde sa isi mai duca jumatatile anul asta, iar doamnele si domnisoarele cu ce pretentii sa mai vina.
La fel ca anul trecut ( devine un obicei si nu imi place, dar cred ca va trebui sa ma obisnuiesc ), 8 martie ma prinde departe de mama. Cu toate ca ea se entuziasmeaza cand primeste o felicitare de la mine, pe mine nu ma multumeste doar atat. M-am gandit sa ii trimit de data aceasta o carticica despre mamici..stiti genul..le gasiti la Diverta si sunt tare simpatice. Paradoxal, de acum 4-5 ani de cand au aparut, m-au lasat rece. Pana cand am rasfoit una acum cateva luni m-a umflat plansul. Ce consideram a fi siropozitati si dulcegarii cand eram in liceu, m-au atins acum pana la lacrimi in public si la naiba, de fiecare data cand o deschideam. Nu m-am putut abtine si pana si plicul i l-am trimis un pic umed si adresa putin "picurata". Dar da, mamele chiar sunt cele mai bune, mamele chiar sunt cele mai pricepute in orice, mamele chiar pot sa iti stearga lacrimi prin telefon si da, mamele sunt mereu alaturi de tine, chiar daca de fapt distanta reala este nu de sute, ci de mii de kilometri. Mamele chiar sunt cele mai bune pentru ca datorita lor suntem cine suntem si am ajuns undeva, sunt cele mai bune pentru ca vor fi mereu mandre de noi, sunt cele mai bune pentru ca pana si tatii le iubesc si recunosc faptul ca nimeni nu le intrece!
Dincolo de mame, sunt femeile. Fireste, copiii nu le vor vedea niciodata asa, mai ales baietii. Fetele se mai apropie de mame si isi mai impartasesc secrete feminine, pentru ca si ele devin femei la un moment dat. Femei frumoase si inteligente, despre care s-au scris si inca se scriu atatea carti si se regizeaza atatea filme. Femei dupa care barbatii sunt innebuiti, femei care vor fi adorate la randul lor de proprii copii. De ce? Pentru ca merita :) La multi ani tuturor doamnelor si domnisoarelor, o zi a femeilor cand mai frumoasa, o primavara fericita si senina! :*

5 comentarii :

  1. La multi ani! La multi ani si mamei tale!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hubbis si Roxana: La multi ani si voua fetelor, dar si mamicilor voastre! Sa va traiasca! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu întârziere,dar mulţumesc,şi la fel:*
    Acum mi-am dat seama că ar trebui să-mi apreciez mai mult mama,pentru că peste 2 ani voi fi şi eu departe,la facultate.Shame on me că abia acum îmi amintesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristina, niciodata nu e prea tarziu sa iti aduci aminte de mamica ta :) recupereaza acum timpul pierdut :*

    RăspundețiȘtergere